کدخبر : 11816 تاریخ انتشار :
A

رقیب حسن یزد انی: موفقیت او در المپیک آرزوی من است

رقیب حسن یزد انی: موفقیت او در المپیک آرزوی من است

علی سوادکوهی رقیب اصلی حسن یزدانی اعلام کرد آرزو می‌کنم حسن یزدانی برای المپیک پاریس انتخاب شود.

به گزارش ورزش 360، علی سوادکوهی درباره شرکت در جام تختی که آخر هفته جاری در زنجان برگزار می‌شود، عنوان کرد: این مسابقات قرار بود هفته قبل برگزار شود که به تاخیر افتاد.

من در این مسابقات شرکت می‌کنم و شرایط خوبی دارم چون تمریناتم از قبل سبک تر شده است. قرار است در همان وزن۸۶ کیلوگرم در جام تختی کشتی بگیرم.ملی‌پوش کشتی آزاد کشورمان در پاسخ به این سوال که زمانی که به وزن ۸۶ کیلوگرم آمدید عملکردتان بسیار خوب بود اما در چند رویداد بین‌المللی نتایج قابل قبولی نداشتید، اظهارداشت: من تازه به وزن ۸۶ کیلو آمده‌ام به همین دلیل زمان می‌برد در این وزن بدنم جا بیفتد.

باید حداقل ۸۹-۹۰ کیلوگرم باشم که وزنم در ۸۶ کیلوگرم جواب دهد.

وی افزود: شرایط خوبی در لیگ نداشتم؛ بعد از فشار اردو مستقیم به جام باشگاه‌های جهان رفتم و طبق تعهدی که با تیم داشتم کشتی گرفتم.در جام یاریگین هم ۸۳ کیلو بودم چون به خاطر آب و هوا و غذا اصلا شرایط خوبی نداشتم حالا تمرینات خوب و شرایط نسبتا خوبی نسبتا دارم. سوادکوهی در پاسخ به این سوال که چرخه تعریف شده در وزن ۸۶ کیلوگرم را چطور ارزیابی می‌کنید، گفت: چرخه خوب بود. در کشوری مسابقه دادم و توانستم در چند تورنمت شرکت کنم اما کم کاری از خودم بود.

آزادکار ۸۶ کیلوگرم کشورمان درباره اینکه یزدانی با عملکرد خوب در تورنمنت مجارستان می‌تواند به المپیک برود، عنوان کرد: از ته قلب می‌خواهم حسن یزدانی به المپیک برسد و مدال بگیرد. او همشهری و دوست صمیمی من است. برایش آرزوی موفقیت دارم و هر کاری از دستم بربیاید انجام می‌دهم. امیدوارم او برای المپیک در این وزن انتخاب شود چون مستحق رفتن به المپیک است.

منبع فارس
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار