کدخبر : 21926 تاریخ انتشار :
A

انتقاد رسانه‌های قطری از پرسپولیسی سابق

انتقاد رسانه‌های قطری از پرسپولیسی سابق

روزنامه‌های معروف قطر به بازی شب گذشته الوکره و تراکتور پرداخته و اشتباهات فردی را عامل شکست نماینده این کشور دانسته‌اند.

به گزارش ورزش 360، پیروزی شیرین و یکطرفه تراکتور در دیدار روز گذشته برابر الوکره، بازتاب زیادی در روزنامه‌های قطری داشت و آنها به این مسابقه پرداختند.

روزنامه استاد الدوحه نوشت:

الوکره در نخستین بازی خود در برابر مهمان ایرانی‌اش، تراکتور، با نتیجه ۳-۰ شکست خورد. گل‌ها به دلیل اشتباهات فردی به ثمر رسید. گل اول را بازیکن کروات تراکتور، تومیسلاو اشترکالی، در دقیقه ۱۲ زد و مهدی ترابی سه دقیقه بعد گل دوم را به ثمر رساند. امیرحسین حسین‌زاده نیز قبل از پایان نیمه اول گل سوم را وارد دروازه کرد.

الوکره نمایش مورد انتظار را نداشت و اشتباهات فردی فاحش باعث شد تراکتور دو گل بزند. در نیمه دوم، الوکره تلاش کرد ولی موفق به تغییر نتیجه نشد و نخستین شکست خود را در اولین حضورش در لیگ قهرمانان آسیا ۲ تجربه کرد.

روزنامه الوطن نیز آورده است:

علیرغم حمایت تماشاگران و میزبانی، الوکره نتوانست نمایش مورد انتظار را ارائه دهد و اولین بازی خود را در سطح دوم لیگ قهرمانان با شکست به پایان رساند.

الوکره باید برای جبران این شکست در بازی بعدی تلاش کند تا شانس خود را برای صعود به دور بعد حفظ کند. این تیم در گروه اول همراه با تراکتورسازی تبریز، موهان باگان هند و روشن تاجیکستان قرار دارد.

اشتباهات دفاعی الوکره بسیار گران تمام شد. اولین گل تنها پس از ۱۳ دقیقه به دلیل اشتباه عبدالکریم حسن در پاس دادن در محوطه جریمه به تومیسلاو اشترکالی رسید. تنها سه دقیقه بعد، مهدی ترابی با استفاده از یک پاس به پشت دفاع الوکره، گل دوم را به ثمر رساند.

بعد از دو گل، واکنشی از بازیکنان الوکره مشاهده نشد و تیم همچنان در مشکلات فنی و تاکتیکی گرفتار بود. تراکتور از ضدحملات سریع بهره برد و موفق شد گل سوم را به ثمر برساند. این گل توسط امیرحسین حسین‌زاده در دقیقه ۳۸ وارد دروازه شد و نیمه اول با نتیجه ۳-۰ به پایان رسید.

در نیمه دوم، سرمربی الوکره تغییراتی ایجاد کرد و مهاجم جدید، دالا، را به زمین فرستاد. با این حال، این تغییرات نیز نتوانست تأثیر چشمگیری داشته باشد و تیم همچنان فاقد هماهنگی در خط حمله بود. الوکره در نهایت با شکست ۳-۰ زمین را ترک کرد.

در گزارش روزنامه الرایه نیز چنین آمده است:

الوکره شکست‌های باشگاه‌های قطری در لیگ قهرمانان آسیا را تکمیل کرد. این تیم باختی غیرمنتظره‌ مقابل تراکتور تبریز ایران با نتیجه ۳-۰ در بازی افتتاحیه گروه اول تجربه کرد.

تیم الوکره نتوانست عملکردی قابل قبول ارائه دهد و نتوانست با حریف رقابت کند. نه در داخل زمین و نه در خارج از زمین از سوی کادر فنی، هیچ واکنشی دیده نشد.

با وجود اینکه تمامی شرایط برای ارائه یک بازی قوی در مقابل تراکتور فراهم بود، از جمله حضور هواداران پرشور، اما تیم الوکره با اضطراب و اشتباهات فردی به میدان آمد و فرصت را به حریف داد تا کنترل بازی را در دست بگیرد. اشتباهات دفاعی، به‌ویژه از سوی عبدالکریم حسن، نقش مهمی در شکست الوکره داشت. نیمه اول با سه گل به سود تراکتور به پایان رسید.

در نیمه دوم، مربی الوکره چندین تغییر ایجاد کرد، اما این تغییرات نیز نتوانست اثری بر نتیجه بازی داشته باشد.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار