کدخبر : 21938 تاریخ انتشار :
A

ساکت قبل از بازی با استقلال: نساجی ترسی از تیمی ندارد

ساکت قبل از بازی با استقلال: نساجی ترسی از تیمی ندارد

ساکت الهامی سرمربی نساجی امروز با حضور در یک نشست خبری مفصل و مثبت درباره گذشته و آینده خود در این باشگاه پر هوادار صحبت کرد.

به گزارش ورزش 360، ساکت بدون شانه خالی کردن از سوالهای خبرنگاران اهل قائمشهر که بعضی از آنها هم بودار به نظر می‌رسید با امیدواری از آینده صحبت کرد و با تشکر از زحمات مالک باشگاه و همینطور علی خطیر مدیرعامل جدید نساجی به هواداران وعده داد در کنار آنها بهترین رتبه نساجی در رقابت‌های لیگ برتر را با اسکواد تازه‌اش به دست خواهد آورد.

او همچنین صحبت‌های جالبی درباره پروسه تقویت تیم نساجی در روزهای واپسین نقل و انتقالات به زبان آورد و تاکید کرد با توجه به تغییرات دو تیم استقلال و نساجی مسابقه فردا شرایط کاملا متفاوتی نسبت به دیدار قبلی این دو تیم در لیگ برتر دارد.

مشروح صحبت‌های سرمربی نساجی را در ادامه بخوانید:

* تسلیت به باشگاه ملوان

قبل از هر چیز به مجموعه باشگاه ملوان بابت فوت هوادار قدیمی این تیم تسلیت می‌گویم و اعلام میکنم که ما همیشه کنار ملوانی‌ها هستیم.

* دست پر نساجی برای بازی با استقلال

با یک تیم قابل احترام بازی داریم. استقلال تیم خطرناکی است که این روزها در فرم آماده خود قرار دارد و به تازگی تیمی قطری را با سه گل شکست داده و از انگیزه بالایی برخوردار است. با این حال ما هم نساجی هستیم و ترسی از تیمی نداریم و برای موفقیت در این بازی خیلی زحمت کشیدیم. فکر میکنم فردا بازیکنان ما باید با شرایط خیلی خوب و با انگیزه مضاعف نسبت به بازیهای قبل به میدان بروند و بتوانیم نتیجه قابل قبولی از این بازی بگیریم. در حال حاضر شرایط تیم خوب است چون هم مصدوم‌ها رسیده‌اند و هم بازیکنان جدید داریم و دستمان پر است.

* پروسه جذب بازیکنان جدید

از مدیریت باشگاه تشکر میکنم که در 48 ساعت تلاش زیادی انجام داد تا بازیکنان جدید به جمع ما اضافه شوند. این بازیکنان جدید شرایط خوبی دارند. این نفرات دیر به ما ملحق شدند ولی درباره اینکه فردا بازی کنند یا نه تصمیم قطعی گرفته نشده منتها برنامه ما این است که اگر بتوانیم از آنها استفاده کنیم. همه آنها بازیکنان باکیفیتی هستند و در ادامه راه می‌توانند به کار تیم بیایند.

* استفاده از VAR در بازی فردا

کمک داور ویدئویی به بهتر برگزار شدن بازی کمک می‌کند. حداقلش این است که مربیان مدام اعتراض نخواهند کرد. با شرایطی که VAR دارد میتوان به آن اطمینان کرد.

* علت استعفا

صادقانه بگویم که نتایج باب دلخواه خود من هم نیست. هواداران مطمئن باشند هیچکس در این مدت کوتاهی نکرده خصوصا مدیریت و مالک باشگاه و بازیکنان. اگر کوتاهی بوده از جانب من بوده منتها ما سه سال است که کنار هم هستیم. هر بار قولی به شما دادم آن را انجام دادم. برایم افتخار است که جزو مردم قائمشهر هستم. از حالا به بعد نساجی عضوی از خانواده من است. کاری به نتیجه بازی فردا ندارم ولی این قول را می‌دهم که در ادامه راه بهترین نتایج نساجی در تاریخ لیگ برتر را کسب کنیم.

از شرایط باشگاه و بازیکنانم راضی بودم و چون تنها مقصر نتایج خودم بودم استعفا دادم. بازیکنان جدید با نگاه کارشناسی جذب شده‌اند. جالب است این را هم بدانید که دو سه گزینه ما تا فرودگاه هم آمدند ولی در لحظه آخر منصرف شدند ولی با زحمات شبانه روزی که انجام شد آن نفراتی که می‌خواستیم اضافه شدند.

* نتایج قبلی نساجی مقابل استقلال

فوتبال نه تنها حافظه خوبی ندارد بلکه آلزایمر دارد. این بازی با همه دیدارهای قبلی متفاوت است. اصلا اینکه فصل گذشته چه اتفاقی افتاده مهم نیست. نه ما نساجی فصل هستیم و نه استقلال همان استقلال است. این را هم اضافه کنم که اینکه ما قهرمانی را از استقلال گرفتیم را قبول نمی‌کنم، ما با آن تک امتیاز فقط توانستیم خودمان را در لیگ برتر نگه داریم.

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار