کدخبر : 21928 تاریخ انتشار :
A

جواب تاریخی و تهدیدآمیز حبیب نورماگومدوف به ستاره رئال مادرید

جواب تاریخی و تهدیدآمیز حبیب نورماگومدوف به ستاره رئال مادرید

حبیب نورماگومدوف، مبارز یو‌اِف‌سی، پاسخ کری آنتونیو رودیگر در مورد مبارزه یک در برابر یک را داد‌.

به گزارش ورزش 360، نورماگومدوف ۳۵ ساله، در طول دوران حرفه‌ای خود در یواِف‌سی بدون شکست باقی ماند و ۱۹ برد از ۲۹ پیروزی خود را از طریق ناک‌اوت یا تسلیم کردن حریفش به دست آورد. او در سال ۲۰۲۰ بازنشسته شد و دو سال بعد به تالار مشاهیر یو‌اف‌سی وارد شد.

این مبارز متولد داغستان در حال حاضر از بازنشستگی خود لذت می‌برد و اخیراً چند عکس از خود در زمین فوتبال به اشتراک گذاشته است. این پست توجه رودیگر را جلب کرد و او در واکنش به عکس‌های حبیب نوشت: «مبارزه ۱ در برابر ۱، منتظرم!»

این مبارز اما پاسخ محکمی به رودیگر داد و نوشت: «مبارزه ۱ به ۱، فوتبال نیست. اینجا ام‌‌ام‌ای است. مراقب باش!»

رودیگر در دنیای فوتبال رقبای کمی دارد و بارها مقابل مهاجمان مختلف موفق بوده است. رویارویی‌های او در مقابل ارلینگ هالند که یکی از بهترین مهاجمان جهان است، یکی از جذاب‌ترین دوئل‌های سال‌های اخیر بوده و نکته جالب این است که این مدافع آلمانی بارها در مقابل ستاره نروژی سیتی موفق بوده است. او در همه این بازی‌ها بسیار محکم و جنگنده ظاهر شده اما همان‌طور که حبیب به او هشدار داد، مبارزه ۱ به ۱ با فوتبال فرق دارد!

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار