کدخبر : 21936 تاریخ انتشار :
A

عکس | از اردوی استقلال تا زادگاه؛ رامین رضاییان در محاصره همشهری‌هایش

عکس | از اردوی استقلال تا زادگاه؛ رامین رضاییان در محاصره همشهری‌هایش

هواداران استقلال در سمسکنده محل زادگاه رامین رضاییان؛ شهرکی از توابع بخش مرکزی شهرستان ساری، با وی عکس یادگاری گرفتند.

به گزارش ورزش 360، به توجه به نبود فرودگاه در شهر قائمشهر و عدم امکان پرواز مستقیم از تهران به این شهر، استقلال به مانند تمامی حریفان نساجی، راهی ساری شد تا فردا با اتوبوسی عازم قائمشهر شده و برابر میزبان خود قرار بگیرد.

رامین رضاییان که پس از پیوستن به استقلال از محبوبیت بالایی نزد هواداران این تیم برخوردار شده است، از فرصت به دست آمده نهایت استفاده را برد و راهی زادگاهش شد تا احتمالا دیداری با اقوامش نیز داشته باشد.

رضاییان متولد سمسکنده شهرکی از توابع بخش مرکزی شهرستان ساری است. سمسکنده در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی دشت ناز ساری قرار دارد و به همین دلیل نیز ستاره آبی‌ها در آنجا دیده شد.

در شرایطی که اعضای تیم راهی هتل محل اقامت خود در ساری شده بودند، رامین با کسب اجازه از کادرفنی، راهی زادگاهش شد و هواداران استقلال با دیدن رضاییان سریعاً گوشی‌های موبایل را از جیب خارج کرده و با ستاره این روزهای آبی پوشان عکس یادگاری گرفتند.

رامین رضاییان که در بازی چند روز پیش برابر الغرافه درخشان ظاهر شد و یک گل به ثمر رساند و روی گل اول نیز تأثیرگذار بود، امیدوار به درخشش در بازی فردا برابر نساجی است.

34

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار