کدخبر : 21932 تاریخ انتشار :
A

خرید جهیزیه شیدا مقصودلو همسر مورایس توسط باشگاه سپاهان واقعیت دارد؟

خرید جهیزیه شیدا مقصودلو همسر مورایس توسط باشگاه سپاهان واقعیت دارد؟

برخی از منابع در شبکه‌های اجتماعی مدعی شده‌اند باشگاه سپاهان برای مورایس و همسر ایرانی‌اش شیدا مقصودلو خانه جدید و جهیزیه خریده است!

به گزارش ورزش 360، در متن منتشر شده این منابع چنین نوشته شده است: «در ادامه زیاده طلبی‌های ژوزه مورایس در سپاهان، این باشگاه با حمایت احمد یوسف زاده رییس هیات مدیره سپاهان با تعویض خانه قبلی که در خیابان بزرگمهر بود، یک منزل ۱۲ میلیارد تومانی در خیابان مسرور (آبشار) اصفهان و نزدیک زاینده رود برای این مربی و همسرش رهن کرده و با عودت وسایل خانه قبلی به باشگاه، حدود یک میلیارد تومان وسیله جدید(جهیزیه) به انتخاب همسر این مربی خریداری کرده و در خانه جای داده است!»

البته رسانه ورزش۳۶۰ مستقلا نمی‌تواند این ادعا را تایید کند.

شیدا مقصودلو بازیگر جوان ایرانی است که به تازگی زندگی مشترک خود را با ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی باشگاه سپاهان آغاز کرده است. مورایس پرتغالی بعد از قبول مربیگری سپاهان، از آیین مسیحیت به دین اسلام گرویده است. این خبر در نشست مطبوعاتی سپاهان و پس از پیروزی مقابل استقلال ملاثانی اعلام شد.

1862603_949

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار