کدخبر : 21935 تاریخ انتشار :
A

بالاخره مشهد رضایت داد! بازی تیم‌ملی ایران و قطر در ورزشگاه امام رضا

بالاخره مشهد رضایت داد! بازی تیم‌ملی ایران و قطر در ورزشگاه امام رضا

فدراسیون فوتبال اعلام کرد که دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ به میزبانی مشهد مقدس انجام می‌شود.

به گزارش ورزش 360،  پس از کش و قوس فراوان و مدت‌ها بحث و گمانه‌زنی پیرامون مکان برگزاری دیدار تیم‌های ملی ایران و قطر، سرانجام و با اطلاعیه که فدراسیون فوتبال منتشر کرد، مشخص شد که این بازی قرار است در شهر مقدس مشهد برگزار گردد.

با عملیات ترمیم و بازسازی استادیوم پیر و قدیمی آزادی، تیم‌های ملی ایران و استقلال و پرسپولیس، در برگزاری مسابقات خود طی فصل جدید، مشکلات زیادی داشتند. نبود ورزشگاه‌هایی که تجهیزات لازم را برای انجام این مسابقات داشته باشند و همچنین کیفیت زمین چمن استادیوم‌های کشور، این مشکلات را افزایش داد.

تیم ملی برای برگزاری نخستین بازی خود در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 برابر قرقیزستان، با مشکلات بزرگی روبه‌رو شد. فدراسیون تمایل داشت تا این دیدار را در مشهد برگزار کند که پس از مخالفت مسئولان استان خراسان رضوی، در نهایت بازی ذکر شده در فولادشهر به انجام رسید.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار