کدخبر : 21920 تاریخ انتشار :
A

صعود تیم‌ملی با ۹ تایی کردن گواتمالا

صعود تیم‌ملی با ۹ تایی کردن گواتمالا

ملی‌پوشان فوتسال ایران پس از شکست ونزوئلا، این بار از سد گواتمالا گذشتند تا راهی مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی فوتسال شوند.

به گزارش ورزش 360، تیم ملی فوتسال ایران از ساعت 16 امروز (پنجشنبه - به وقت ایران) در دور دوم از مرحله گروهی جام جهانی فوتسال 2024 به مصاف گواتمالا رفت و با نتیجه ۹ بر ۴ به برتری رسید.

ابتدا گواتمالا بود که با گلزنی پاتریک روئیس در دقیقه 6 از ایران پیش افتاد اما سعید احمد عباسی در همین دقیقه توانست گل تساوی را به ثمر برساند. در ادامه سالار آقاپور در دقیقه 11 و سپس حسین طیبی در دقیقه 14 موفق به گلزنی شدند؛ با این حال گوتمالا در دقایق 15 و 20 توسط  روئیس و ماروین ساندووال به گل رسید تا دو تیم با تساوی به رختکن بروند.

بازی در نیمه دوم کاملاً متفاوت بود. ایران از همان دقایق ابتدایی توانست قدرت خود را نشان بدهد و سالار آقاپور در اولین دقیقه از 20 دقیقه دوم، دروازه گواتمالا را گشود. در ادامه بهروز عظیمی در دقیقه 25، احمد عباسی در دقیقه 27، مهدی کریمی در دقیقه 32 و طیبی در دقیقه 37 موفق به گلزنی شدند.

ادگار سانتیسو در دقیقه 38، یکی از گل‌های خورده گواتمالا را جبران کرد. این پایان کار نبود و احمد عباسی در دقیقه 40 گل سوم خود و گل نهم ایران را به ثمر رساند.

تلاش‌های دو تیم در ادامه مسابقه ثمری نداشت تا ایران به لطف این پیروزی، امتیازات خود را به عدد 6 برساند و صعود خود را به دور یک‌هشتم نهایی را قطعی کند. شاگردان وحید شمسایی از ساعت 18:30 روز اول مهر در آخرین بازی مرحله گروهی، مقابل تیم ملی فرانسه صف‌آرایی خواهند کرد.

 

منبع تسنیم
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار