کدخبر : 2177 تاریخ انتشار :
A

اسطوره بدنسازی دنیا: چوپان شانس اول قهرمانی است

اسطوره بدنسازی دنیا: چوپان شانس اول قهرمانی است

جی کاتلر چهره سرشناس دنیای بدنسازی از هادی چوپان به عنوان شانس اول قهرمانی در آرنولد کلاسیک نام برد.

به گزارش ورزش 360، جی کاتلر قهرمان 4 دوره مستر المپیا و 3 دوره آرنولد کلاسیک در اپیزود اخیر پادکست خود، کاتلر کست، از هادی چوپان به عنوان شانس اول قهرمانی در آرنولد کلاسیک 2024 یاد کرد.

در این قسمت از کاتلرکست، میلوس سارسف مربی نامدار دنیای بدنسازی و نیک واکر بدنساز سرشناس دسته اوپن که مستر المپیا 2023 را به دلیل پارگی همسترینگ از دست داد مهمانان جی کاتلر و مت دنیلز بودند.

بخشی از این گفت‌وگوی نسبتا طولانی به بررسی آرنولد کلاسیک 2024 اختصاص داشت و افراد حاضر در این گفت‌وگو تحلیل‌های خود از این رقابت هیجان‌انگیز را در فاصله 10 هفته مانده به این مسابقه بدنسازی را اعلام کردند.

در ادامه مروری خواهیم داشت به بحث‌های صورت گرفته در این پادکست؛

جی کاتلر : فعلا هادی چوپان روی صندلی راننده اس

قهرمان افسانه‌ای مستر المپیا و تنها بدنساز دسته اوپن که بعد از دست دادن قهرمانی موفق به تکرار قهرمانی شده صحبت‌های خود درباره آرنولد کلاسیک 2024 را این گونه آغاز کرد:

فعلا هادی چوپان روی صندلی راننده اس. هادی قهرمان مستر المپیا بوده و تو مستر المپیا 2023 هم رقابت خیلی نزدیکی با درک لانسفورد داشت. مستر المپیا 2023 قهرمان قاطع نداشت، همه چیز خیلی نزدیک بود و وقتی دوباره مقایسه هادی چوپان و درک لانسفورد رو دیدم دوباره به همین نتیجه رسیدم.

این صحبت‌های جی کاتلر را باید در واقع واکنش وی به اتفاقات مستر المپیا 2023 بدانیم. پیش از المپیا 2023 کاتلر معتقد بود که هادی چوپان را ندیده و به همین دلیل او را در جایگاه دوم پیش‌بینی‌های خود بعد از درک لانسفورد قرار داده بود و حال این بدنساز افسانه‌ای، شانس اول قهرمانی را به هادی چوپان داده است.

نیک واکر مهمان این پادکست نیز صحبت‌های هفته گذشته خود در «پادکست د منیس» را تکرار کرد و هادی را شانس اول قهرمانی دانست. کریس کورمیر نیز هفته گذشته در همان گفت‌وگو شانس قهرمانی هادی چوپان را بیشتر از سامسون داودا ارزیابی کرده بود.

آرنولد کلاسیک 2024 از دهم اسفند به میزبانی کلمبوس، اوهایو برگزار خواهد شد و هادی چوپان، سامسون داودا و اندرو جکد سرشناس‌ترین بدنسازان حاضر در این رقابت خواهند بود. سه بدنسازی که دو هفته بعد از این رقابت، بار دیگر در آرنولد کلاسیک بریتانیا با هم رقابت خواهند کرد.

منبع سرخ نیوز
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار