کدخبر : 21946 تاریخ انتشار :
A

سورپرایز گاریدو در ترکیب پرسپولیس مقابل آلومینیوم

سورپرایز گاریدو در ترکیب پرسپولیس مقابل آلومینیوم

با توجه به مصدومیت ایوب العملود و نارضایتی گاریدو از یکی دو بازیکن در بازی با الاهلی، مقابل آلومینیوم باید منتظر سورپرایز در ترکیب باشیم.

به گزارش ورزش 360، پرسپولیس بعد از شکست مقابل الاهلی در لیگ نخبگان آسیا، فردا در لیگ برتر به مصاف آلومینیوم اراک خواهد رفت. شاگردان گاریدو که از سه بازی ابتدایی خود در لیگ برتر صاحب یک برد و دو تساوی شدند، به دنبال کسب دومین پیروزی فصل خود مقابل نماینده اراک هستند.

از تمرینات پرسپولیس خبر رسیده گاریدو قصد دارد چند تغییر را در ترکیب تیم خود ایجاد کند و پرسپولیس با ترکیبی متفاوت نسبت به بازی دوشنبه شب مقابل الاهلی به مصاف آلومینیوم خواهد رفت.

مرتضی پورعلی گنجی و ایوب العملود دو ستاره مصدوم پرسپولیس برای این بازی هستند و یعقوب براجعه ستاره جوان پرسپولیس هم به دلیل حضور در اردوی تیم ملی جوانان در این بازی حضور نخواهد داشت.

این احتمال وجود دارد که مقابل آلومینیوم، فرشاد فرجی، محمد خدابنده‌لو و امید عالیشاه از ابتدا در ترکیب پرسپولیس قرار بگیرند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار