کدخبر : 21141 تاریخ انتشار :
A

فارس بر بلندای فیتنس چلنج کشور ایستاد

فارس بر بلندای فیتنس چلنج کشور ایستاد

ششمین دوره مسابقات فیتنس چلنج قهرمانی باشگاه های کشور و انتخابی تیم ملی در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی شیراز و با حضور رئیس فدراسیون و مسئولان هیات فارس برگزار شد.

به گزارش ورزش 360، در این مسابقات که در دو سطح طلایی و نقره ای برگزار شد فارس به عنوان قهرمانی دست یافت.

مسئول کمیته فیتنس چلنج استان فارس در مصاحبه ای اختصاصی با «خبرجنوب» از میزبانی شایسته شیراز خبر داد و گفت: با حضور 25 استان کشور به اضافه تیم نیروهای مسلح، به جرأت می گویم بالاترین سطح مسابقاتی که تاکنون در ایران برگزار شده را شاهد بودیم.

علی رضایی نژاد افزود: 2 سال پیش ایران میزبان مسابقات جهانی فیتنس چلنج 2022 بود که آن رویداد نیز به اندازه این مسابقات از سطح بالایی برخوردار نبود.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون 4 ورزشکار از 9 ملی پوش را ورزشکاران فارس تشکیل می دهند، بیان کرد:آقای حسین رحیمی به عنوان اولین ملی پوش و مدال آور ایران در این رشته از استان فارس بوده است. لذا فارس در رشته فیتنس چلنج در ایران حرف اول را می زند و تا کنون که 6 دوره از این مسابقات برگزار شده فارسی ها 4 قهرمانی را کسب کرده اند.

سرمربی تیم ملی فیتنس چلنج ایران در رابطه به عدم توانایی شیراز در اخذ میزبانی مسابقات بین المللی ابراز کرد: با اینکه در برگزاری این مسابقات هیات پرورش اندام استان فارس تنها و یک تنه شرایط و امکانات را فراهم آورده اما برای میزبانی مسابقات بین المللی احتیاج به حمایت مسئولین فارس و همچنین متولیان ورزش استان است.

رضایی نژاد ادامه داد: در رابطه با تجهیزات این رشته باید بگویم که تنها فدراسیون و استان فارس دارای تجهیزات کامل فیتنس در کشور هستند.

وی در پایان گفت: ضمن تشکر از روزنامه «خبرجنوب» که از دوران کودکی خاطرات زیادی با این نشریه وزین دارم، جا دارد از زحمات تمامی کسانی که در مسیر برگزاری این رویداد ورزشی ما را یاری کردند به خصوص آقای فرهنگ مهر رئیس هیات پرورش اندام فارس صمیمانه سپاسگزاری کنم.

در پایان این مسابقات در بخش آقایان نتایج زیر به دست آمد:

نتایج تیمی در سطح سیلور:

1- فارس الف

2- فارس ب

3- مازندران

نتایج تیمی در سطح گلد:

1- فارس الف

2- فارس ب

3- خراسان رضوی

نتایج تیمی اسپید فیت:

1- فارس الف(علی روستایی. مهرداد علیپور.مسعود اسماعیلی. امید امیدواری)

2-نیروهای مسلح(میلاد سلطان آبادی. امید کلجی. سجاد پروین. امیر پروین)

3.فارس ب(علیرضا شریعت.حسین رحیمی. رضا آزاد. رضا زره پوش).

همچنین در بخش بانوان نتایج زیر به دست آمد:

نتایج تیمی در سطح گلد

۱- خراسان رضوی

۲- تهران(پرهام پیشوا)

۳- فارس

نتایج تیمی در سطح سیلور

۱- فارس

۲- تهران (پرهام پیشوا)

۳- مازندران.

 

منبع خبر جنوب
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار