کدخبر : 2705 تاریخ انتشار :
A

عمری در دوراهی ملوان - پرسپولیس

عمری در دوراهی ملوان - پرسپولیس

محمد عمری ازجمله بازیکنانی است که تقریبا یک ماه پیش برای رفتن به سربازی اقدام کرده و در این راه ملوانی‌ها حسابی مشوق او بوده‌اند.

به گزارش ورزش 360، در همین راستا او چند بار از یحیی گل‌محمدی خواسته بود تا برای انتقالش به ملوان در همین نقل و انتقالات زمستانی رضایت دهد که درنهایت این مربی با این خواسته او مخالفت کرد. با توجه به اینکه گل‌محمدی خودش تمایلی برای ماندن در پرسپولیس ندارد، ملوانی‌ها از فرصت استفاده کرده و همچنان سخت پیگیر انتقال این بازیکن به تیم‌شان هستند.

عمری هم با رفتن یحیی بدش نمی‌آید که چند ماهی زودتر راهی سربازی شود. مخصوصا اینکه در تابستان بازیکنان لیگ برتری زیادی سرباز خواهند شد و عمری ترس این را دارد که در آن مقطع نتواند راهی ملوان شود و در آن صورت مجبور است به فجرسپاسی برود. در هر صورت انتقال عمری به ملوان برخلاف آنچه خودش بعد از بازی پرسپولیس و مس رفسنجان گفت هنوز منتفی نشده و احتمال اینکه بعد از میلاد سرلک او هم شاگرد مهدی تارتار شود هنوز وجود دارد. ناگفته نماند عمری 4 فصل دیگر با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و در صورت سرباز شدن باید با سپری کردن دوره ضرورت به پرسپولیس برگردد. در صورت جدایی احتمالی عمری و قطعی سرلک، پرسپولیس دو جای خالی در لیست 19 نفره خود برای جذب بازیکن بزرگسال در نیم‌فصل خواهد داشت.

محمد عمری: فوتبالم را مدیون آقا یحیی هستم

آقا یحیی گفته بود از شرایط به وجود آمده خسته شد و دیگر نمی‌توانست به کارش ادامه دهد. روزهای بسیار خوبی در کنار آقا یحیی داشتیم ولی متاسفانه او این تصمیم را گرفت و فکر می‌کنم روی تصمیمش هم مصمم است.

من هیچوقت آن روزها و محبتی که آقا یحیی به من کرد را فراموش نمی‌کنم. او هم مربی بسیار خوبی است و هم شخصیت بزرگی دارد. کارنامه اش هم نیازی به تعریف من ندارد. من به شخصه فوتبالم را مدیون او هستم و این موضوع را هیچوقت فراموش نخواهم کرد. امیدوارم اگر آقا یحیی واقعا تصمیم برای جدایی دارد، در ادامه مسیر زندگی اش همیشه موفق باشد و بهترین اتفاقات برای او رقم بخورد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار