کدخبر : 5697 تاریخ انتشار :
A

ویدیو | مروری بر اولین برد ساحلی ایران برابر برزیل

ویدیو | مروری بر اولین برد ساحلی ایران برابر برزیل

به بهانه بازی حساس امروز ایران و برزیل در نیمه نهایی جام جهانی دبی، دیدن خلاصه بازی این دو تیم در مرحله گروهی رقابتهای بین قاره ای سال ۲۰۱۳ که در نهایت منجر به برد تیم ملی فوتبال ساحلی ایران شد، خالی از لطف نیست.

به گزارش ورزش 360، دو تیم در وقتهای قانونی و اضافی به تساوی چهار بر چهار رسیدند و کار به ضربات پنالتی کشیده شد و در این ضربات تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در ضربات پنالتی سه بر یک برزیل را شکست داد. 

گلهای ایران در وقت معمول و اضافی را پیمان حسینی، فرید بلوک باشی(دوگل) و مهدی حسنی به ثمر رساندند. آن زمان ضربات پنالتی سه ضربه بود که هر سه ضربه ایران توسط علی نادری، مهدی حسنی و محمداحمدزاده به گل تبدیل شد.

برزیلی ها هم فقط توانستند یک پنالتی شان را به گل تبدیل کنند تا ایران در مجموع هفت بر پنج حریف قدرتمندش، برزیل را شکست دهد. 

تیمهای ملی فوتبال ساحلی ایران و برزیل در مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۴ دبی، از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران، به مصاف هم می روند. 

برنده این دیدار در فینال، فردا به مصاف برنده بازی بلاروس - ایتالیا می رود.

منبع فدراسیون فوتبال
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار