کدخبر : 15864 تاریخ انتشار :
A

زوج جنجالی که با «خیانت» به هم رسیده بودند طلاق گرفتند!

زوج جنجالی که با «خیانت» به هم رسیده بودند طلاق گرفتند!

سرانجام پس از شایعات فرلوان خبر رسمی جدایی مائورو ایکاردی و واندا نارا در رسانه‌ها منتشر شد و این زوج جنجالی به پایان راه زندگی مشترک رسیدند.

ورزش ۳۶۰ - رسانه‌های انگلیسی‌زبان امروز تایید کردند که مهاجم آرژانتینی تیم گالاتاسرای ترکیه از همسرش جدا شده است. این پایان راه یکی از جنجالی‌ترین ازدواج‌های تاریخ فوتبال بود که شانس قهرمانی جهان را از ایکاردی گرفت.

به گزارش ورزش ۳۶۰، واندا نارا یک مدل آرژانتینی است که در سال‌های گذشته به اندازه یک ایجنت معروف فوتبالی نامش در رسانه‌های منتشر شده و اخبار او به موضوع داغ رسانه ها تبدیل شد. علت این شهرت رفتاری است که او با دو فوتبالیست آرژانتینی در پیش گرفت و در نهایت به بدنام شدن خودش و همسرش انجامید.

سال ۲۰۱۳ وقتی مائورو ایکاردی به عنوان یک استعداد مطلق به اینترمیلان رفت کمتر کسی فکرش را می‌کرد حواشی بیرون زمین او از تلاش‌هایش در داخل زمین معروف‌تر شود. اما این اتفاق افتاد و یک رسوایی اخلاقی در فوتبال ایتالیا و تیم ملی آرژانتین رخ داد.

ایکاردی در سال ۲۰۱۳ را واندا نارا ازدواج کرد. این در حالی است که در همان سال واندا نارا همسر ماکسی لوپز دیگر فوتبالیست ملی‌پوش آرژانتینی و از قضا دوست صمیمی ایکاردی بود. جدایی واندا نارا ماکسی لوپز با وجود داشتن سه فرزند و ازدواج سریع او با ایکاری موجب بدنامی او شد و بسیاری آنها را به خیانت متهم کردند.

دیگه‌گو مارادونای بزرگ از جمله افرادی بود که درباره‌ی این مسئله اظهار نظر کرد و ایکاردی را به خیانت به دوستش ماکسی لوپز متهم کرد. از این پس بود که زوج ایکاردی -  نارا در مرکز توجه رسانه‌ها قرار گرفتند و همه حواشی آنها به شدت در رسانه ها انعکاس پیدا می‌کرد.

ازدواج ایکاردی و نارا یکبار دو سال پیش در آستانه‌ی فروپاشی بود که به دلیل اعلام بیماری وندا به تاخیر افتاد اما نهایتا امروز راسنه‌ها اعلام کردند این زوج پرحاشیه از هم به صورت رسمی طلاق گرفته‌اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار