کدخبر : 5767 تاریخ انتشار :
A

ترکیب ایران برای سومی در جام جهانی فوتبال ساحلی

ترکیب ایران برای سومی در جام جهانی فوتبال ساحلی

علی نادری نفرات آغاز کننده در دیدار مقابل بلاروس را معرفی کرد.

به گزارش ورزش 360، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که روز گذشته در رقابتی نزدیک مقابل برزیل با نتیجه سه بر دو شکست خورد و نتوانست از مرحله نیمه نهایی جام جهانی بالاتر برود و فینالیست شود، امروز باید مسابقه رده بندی را برابر تیم بلاروس قرار بگیرد.

شاگردان علی نادری از ساعت 17:30 امروز در مسابقه رده بندی جام جهانی 2024 دبی مقابل تیم ملی فوتبال ساحلی بلاروس قرار می‌گیرند و امیدوار به کسب پیروزی و رسیدن به مدال برنز هستند.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که در تاریخ جام جهانی فقط یک مقام سومی در سال 2017 به دست آورد، امیدوار است امروز هم در دیدار مقابل بلاروس به پیروزی و مدال برنز دست پیدا کند.

حمید بهزادپور، مسلم مسیگرر (کاپیتان)، امیرحسین اکبری، علی میرشکاری و محمد معصومی‌زاده پنج بازیکنی هستند که ترکیب اولیه تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مسابقه امروز مقابل بلاروس را تشکیل می‌دهند.

سید مهدی میرجلیلی، رضا امیری، مهدی شیرمحمدی و موحد محمدپور، محمدعلی مختاری و محمد مرادی هم 6 بازیکن نیمکت نشین ساحلی بازان ایران مقابل بلاروس هستند و سعید پیرامون هم به دلیل آسیب دیدگی این بازی را از دست داد.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار