کدخبر : 16233 تاریخ انتشار :
A

حمله‌ی شدید پرسپولیسی محبوب به بیرانوند: بی‌معرفت!

سروش رفیعی می‌گوید که علیرضا بیرانوند و رفتارش را درک نمی‌کند!

ورزش ۳۶۰ - باشگاه تراکتور تبریز سومین بازیکن فصل گذشته‌ی پرسپولیس را هم به خدمت گرفت تا وضعیت سرخ‌های پایتخت در بازار نقل و انتقالات بدتر از گذشته شود.

به گزارش ورزش ۳۶۰، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی و حالا علیرضا بیرانوند به تبریز رفته‌اند تا سال بعد پیراهن پرشورها را بپوشند. رفتن این سه ستاره بسیاری از پرسپولیسی‌ها را ناراحت کرده است. به ویژه اینکه آن‌ها نتوانستند در بازار نقل و انتقالات عملکرد موفقی داشته باشند.

در این میان رفتار علیرضا بیرانوند در قبال باشگاه و هواداران بیش از هر چیزی بقیه را ناراحت کرده است. به گونه‌ای که سروش رفیعی در گفت‌وگویی علیرضا بیرانوند را «بی‌معرفت» و «غیرقابل درک» خواند.

سروش رفیعی که از قدیمی‌های پرسپولیس است روز گذشته در مصاحبه‌ای به رفتن سه بازیکن تاثیرگذار این تیم واکنش نشان داد و در میان این سه بازیکن بیش از همه درباره‌ی علیرضا بیرانوند تند و تیز و با الفاظی زاویه‌دار سخن گفت. او گفت که ترابی از پیش موضعش را مشخص کرده و همه می‌دانستیم می‌رود اما نحوه‌ی رفتن و رفتار بیرانوند برایش قابل درک نیست. او همچنین اشاره کرد که همه‌چیز پول نیست و باید به باشگاه و هم‌تیمی‌ها و هواداران احترام گذاشت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار