کدخبر : 13094 تاریخ انتشار :
A

برادران گرایی عذاب وزنی دارند!

برادران گرایی عذاب وزنی دارند!

مربی کشتی فرنگی کشورمان گفت: برادران گرایی اگر می‌خواهند باز هم مدال کسب کنند باید یک وزن بالاتر بروند.

به گزارش ورزش 360، بهرام مشتاقی، درباره عملکرد برادران گرایی در مسابقات رنکینگ جهانی مجارستان، عنوان کرد: چند بار گفته‌ام برادران گرایی عذاب وزنی دارند اما دفاعیه دادند که آنها ۲ کیلو بیشتر وزن کم نمی‌کنند اما وزن کم کردن آنها آنقدر مشهود است که نمی‌توانند روی تشک بایستند.این مربی کشتی فرنگی، افزود: اگر در مسابقات جهانی پرتاب بطری آب روی تشک نبود محمدرضا حتی به مدال برنز هم نمی رسید.

پیشنهاد می‌کنم اگر آنها می‌خواهند کشتی بگیرند برای مسابقات آینده رضا به ۷۲ یا ۷۷ برود. علی هم کشتی‌گیر ۷۷ کیلوگرم نیست. نمی‌توانم بگویم آنها تمام شده‌اند بلکه می‌توانند باز هم مدال بگیرند اما باید وزن خود را بالا ببرند.وی در خصوص وضعیت سعید اسماعیلی و فردین هدایتی، خاطرنشان کرد: به فدراسیون کشتی و مربیان این ۲ کشتی‌گیر تبریک می‌گویم چون ۲ ستاره پیدا کردیم و نمایان بودند. من مدت‌ها چشمم به آنها بود و با مربیان‌شان صحبت کرده بودم. آنها را باید سالیان دراز داشته باشیم. اسماعیلی در المپیک بدون مدال نخواهد بود و من این را قول می‌دهم. با اینکه او بار اول است به المپیک می‌رود اما بدون مدال نخواهد بود.این پیشکسوت کشتی ادامه داد: هدایتی هم همین طور اما ما در این وزن مدعی به نام میرزازاده داریم. هدایتی فعلا بدشانسی آورده و انتخابی ندارد چون میرزازاده حقش بوده و انتخاب شده است.

مشتاقی درباره پیش‌بینی خود از مدال المپیک پاریس، گفت: در این المپیک بدون مدال نخواهیم بود، میرزازاده ساروی، اسماعیلی و مهمدی را داریم که شانس مدال هستند اما طلا سخت است. این دوره تفاوت زیادی با توکیو دارد که با کرونا درگیر بود چون این دوره از بازی‌ها سخت خواهد بود. 

منبع فارس
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار