کدخبر : 3516 تاریخ انتشار :
A

حیرت کارشناسان از آپدیت بدنی هادی چوپان

حیرت کارشناسان از آپدیت بدنی هادی چوپان

دنیس جیمز چهره سرشناس دنیای بدنسازی از آپدیت بدنی اخیر هادی چوپان حیرت زده است.

به گزارش ورزش 360، در فاصله کمتر از 7 هفته تا آرنولد کلاسیک 2024، بحث و گفت و گو درباره این استیج جذاب و البته رقابت بزرگ هادی چوپان و سامسون داودا در رسانه های بدنسازی به شدت داغ است.

در اپیزود اخیر پادکست «د منیس» که با میزبانی دنیس جیمز و با حضور میلوس سارسف، کریس کورمیر و دنیس ولف برگزار شد نیز شاهد این موضوع بودیم و در بخشی از این پادکست نسبتا مفصل، دنیس جیمز و مهمانانش درباره آپدیت بدنی اخیر هادی چوپان به صحبت پرداختند.

دنیس جیمز پیش از مستر المپیا 2023 در میان چهره‌هایی بود که در پیش‌بینی‌های خودشان از درک لانسفورد به عنوان قهرمان این مسابقات نام می‌بردند، با این حال جیمز بعد از مستر المپیا مدعی شد که هادی چوپان در این رقابت بدنساز بهتری بوده و حتی ادعا کرد تا حدی از این ماجرا مطمئن بوده که بعد از پیش داوری به درک لانسفورد توصیه‌هایی برای موفقیت در سال آینده کرده است!

در سوی دیگر این بحث، میلوس سارسف بود، یکی از چهره‌هایی که همواره از هادی چوپان حمایت کرده و حتی به دفعات درک لانسفورد را از نماهای جلو زیر سوال برده است، با این حال وی مدعی است که باید به نظر داوران در مستر المپیا 2023 احترام گذاشت. او اخیرا انتقاداتی به کاندیشنینگ هادی چوپان نیز داشته است.

دنیس جیمز : هادی چوپان فردا می‌تواند مسابقه دهد!

در بخشی این گفت‌وگو، دنیس جیمز از سایر افراد حاضر در این پادکست پرسید که آیا عکس اخیر هادی چوپان را دیده‌اند؟ پیش از آن که دنیس ولف و کریس کورمیر فرصتی برای پاسخگویی داشته باشند، میلوس سارسف اضافه کرد که او یک ویدئو نیز منتشر کرده است!

بحث از همین نقطه آغاز شد و دنیس جیمز از پیشرفت هادی چوپان در عضلات پشت گفت و میلوس سارسف در ادامه افزود:

8 یا 10 هفته قبل از مستر المپیا، هادی کاملا کات بوده و الان حجیم تر دیده میشه، یکم حجیم‌تر و ضخیم‌تر. باید دوباره تاکید کنم، #بادی_بیلدینگ، شیپ به نظرم همچنان مهمه. شما نمی‌تونی هادی رو تو کاندیشنینگ شکست بدین. این موضوعیه که ثابت شده است.

در ادامه دنیس جیمز گفت:

اگر همین طور که در عکس پر دیده میشه بیاد قراره واسه هر کسی یه مشکل بزرگ باشه.

در پاسخ میلوس سارسف اضافه کرد:

قطعا همین طوره. هادی می تونست قهرمان 4 دوره مستر المپیا باشه و کسی اعتراض نکنه. وقتی در مورد کاندیشنینگ صحبت می‌کنیم، اون تو فیگور جمع و شکم ران دیوونه کننده است ولی این سطح از کاندیشنینگ رو نمی‌تونیم تو بقیه فیگورها ببینیم. مثلا تو فیگور های پشت. اگه فقط فیگورهای قفسه، پشت بازو از جانب و پشت رو در نظر بگیریم، آیا تو این چهار تا فیگور کاندینشنیگ دیوونه کننده داره؟ 

دنیس جیمز ضمن موافقت ضمنی با سارسف تاکید کرد که هادی چوپان در فیگورهای پشت مانند سابق دیده نمی‌شود. او تاکید کرد:

باور دارم این کاریه که واسه استیج آرنولد قراره انجام بدن، کاندیشنینگ دیوونه کننده تو تمام قسمت های بدن. به نظرم پشتش الان از مستر المپیا بهتر شده. اگه الان بتونه همین طور پر بمونه و بیاد رو استیج با وجود این که قد کوتاه تری از سامسون داودا و اندرو جکد داره، ولی کنار این دو بدنساز بلند قد به مشکل سایز برخورد نمی‌کنه.

جیمز در ادامه افزود:

تو دفاع از هادی باید بگم هر بار که رو استیج میره منو تحت تاثیر قرار میده. نمی‌دونم. این تصویریه که هادی می‌تونه ایجاد کنه چون عریض‌تر از رقبای بلندقدش دیده میشه. هر کاری که می‌کنه و براش جواب داده در واقع به خاطر اون چیزیه که هادی هست. همه مون می‌دونیم کاندیشنینگش قراره سرجاش باشه. اگه مسابقه هفته بعد هم بود اون مشکلی برای رقابت نداشت.

هادی چوپان و سامسون داودا، در انتظار دو راند شگفت انگیز باشید

هادی چوپان و سامسون داودا به عنوان نفرات دوم و سوم مستر المپیا در دو رقابت متوالی آرنولد کلاسیک اوهایو و بریتانیا حضور خواهند داشت. دوئل دوگانه دو نفر از تاپ 3 مستر المپیا در طول فصل انتخابی در شرایطی خواهد بود که سال گذشته از میان 5 نفر برتر مستر المپیا تنها نیک واکر و بیگ رامی آن هم تنها در یک استیج (آرنولد کلاسیک) با یکدیگر رقابت کردند و رقابت دو گانه گرگ ایرانی و شیر نیجریه‌ای احتمالا مقدمه‌ای جذاب برای یک مستر المپیای هیجان انگیز در سال 2024 خواهد بود.

هر دو بدنساز این روزها تمرینات سنگین خود را برای حضور پرقدرت در آرنولد کلاسیک ادامه می‌دهند. سامسون داودا حال در یک دو راهی قرار گرفته و از سویی بابت کاندیشنینگ خود در مستر المپیا زیر سوال بوده و از سوی دیگر نیز می‌داند بردن هادی با تکیه بر کاندیشنینگ کار چندان آسانی نخواهد بود و این اعترافی از میلوس سارسف است.

هادی چوپان هم به نظر می رسد در تلاش برای برگشتن به نسخه‌های بدنی سوپرکاندیشن خود در سال‌های پیش از قهرمانی در المپیا است. بردن هادی چوپان برای سامسون داودا ابدا کار آسانی نخواهد بود، او نیاز به آمادگی 120 درصد خواهد داشت و حتی با یک غفلت مقابل گرگ ایرانی ناکام خواهد ماند.

آرنولد کلاسیک اوهایو 2024 از 10 اسفند به میزبانی کلمبوس، اوهایو برگزار خواهد شد و دو هفته بعد، شاهد برگزاری آرنولد کلاسیک بریتانیا به میزبانی بیرمنگام خواهیم بود.

منبع سرخ نیوز
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار