کدخبر : 2715 تاریخ انتشار :
A

پاسخ کوبنده هادی چوپان به ساسمون، واکر و لانسفورد

پاسخ کوبنده هادی چوپان به ساسمون، واکر و لانسفورد

هادی چوپان در آغاز روز یکشنبه 17 دی ماه، آپدیت بدنی جدیدی را از خود به اشتراک گذاشت.

به گزارش ورزش 360، در فاصله 8 هفته مانده تا آرنولد کلاسیک 2024، هیجان این رقابت جذاب روز به روز بیشتر می‌شود و بدنسازان در تلاش هستند تا با انتشار آپدیت‌های بدنی، آمادگی خود را به رخ رقبا بکشند.

روز گذشته، سامسون داودا رقیب اصلی هادی چوپان در مسیر قهرمانی در آرنولد کلاسیک، ویدئویی از آپدیت بدنی خود را به اشترک گذاشت و به مصدومیت جزئی خود از ناحیه همسترینگ اشاره کرد.

شیر نیجریه در این آپدیت بدنی نیز آماده دیده شد. او در مستر المپیا 2023 از نظر کاندیشنینگ مورد انتقاد واقع شده بود و کاملا مشخص است که او و میلوس سارسف برای تکرار قهرمانی در اوهایو، به دنبال حل این مشکل هستند و این رویکرد در آخرین مسابقه بدنسازی سامسون داودا در سال 2023 (پراگ پرو) نیز مشخص بود.

بامداد امروز (17 دی)، هادی چوپان نیز اقدام به انتشار تصویری از خود در فیگور جمع کرد و با نشان دادن عضلات خود در در این فیگور، از آمادگی بالای خود برای حضور در آرنولد کلاسیک خبر داد.

اما این تمام ماجرا نیست...

للل

طی 24 ساعت گذشته، به جز سامسون داودا، درک لانسفورد و نیک واکر، دو بدنساز مطرح دیگر دسته اوپن که در آف سیزن به سر می‌برند نیز اقدام به انتشار آپدیت‌های بدنی کرده‌اند. وجه اشتراک تمامی این آپدیت‌ها، نمایش عضلات جلو در فیگور جمع بوده، عضلاتی که به نوعی زمین بازی هادی چوپان است.

حال گرگ ایرانی با در فاصله 8 هفته مانده به آرنولد کلاسیک عضلات تکه پاره سینه، سرشانه‌های گرد و حجیم و فیبرهای سینه خود را به نمایش گذاشته است. گرگ ایرانی بعد از مستر المپیا 2023 مدعی شده بود که گرسنه‌تر از قبل بازخواهد گشت و همین آپدیت به خوبی نشان می‌دهد که هادی چوپان برای قهرمانی در آرنولد کلاسیک و بازگشت به قهرمانی در مستر المپیا 2024 تا چه حد انگیزه دارد.

هادی چوپان علی رغم آنکه بعد از مستر المپیا 2023 رویه متفاوتی در شبکه‌های اجتماعی را در پیش گرفته با این حال همچنان در مقایسه با داودا، لانسفورد و واکر در شبکه‌های اجتماعی کم فعالیت‌تر است اما در همین وضعیت نیز رویکرد واکنشی خود را حفظ کرده و در روزی که تصاویر مشترکی از درک لانسفورد و هنی رامبد منتشر شده، نیک واکر اولین آپدیت بدنی خود در سال 2024 را به نمایش گذاشته و سامسون داودا روند انتشار آپدیت‌های بدنی خود را علی رغم مصدومیت حفظ کرده، گرگ ایرانی نیز به سبک خود در مقام پاسخگویی ظاهر شده و این بار، پسرش محمد حافظ و البته باشگاه افتتاح‌نشده‌اش، چوپان کلاسیک، نیز در پس زمینه مشاهده می‌شوند.

هادی چوپان برای نخستین بار در آرنولد کلاسیک حضور خواهد داشت و هشتمین بدنساز ایرانی این رویداد بزرگ خواهد بود و تلاش خواهد کرد در اواسط اسفند ابتدا قهرمانی در اوهایو را تجربه کند و دو هفته بعد برای قهرمانی در بیرمنگام روی استیج آرنولد کلاسیک بریتانیا حاضر شود.

منبع سرخ نیوز
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار