کدخبر : 8584 تاریخ انتشار :
A

امباپه نیامده به مادرید قاتل بارسلونا شد!

امباپه نیامده به مادرید قاتل بارسلونا شد!

ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن با دبل مقابل بارسلونا «بهترین گلزن 5 لیگ معتبر اروپا» شد.

به گزارش ورزش 360، کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن با دبل مقابل بارسلونا خودش را به عنوان «قاتل آبی-اناری ها در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا» معرفی کرد.امباپه به صورت میانگین در هر بازی مقابل بارسلونا 1.5 گل به ثمر رسانده و موفق شده در 4 بازی 6 گل به ثمر برساند یعنی بیشترین سهم گلزنی در هر بازی مقابل آبی-اناری ها داشته است.

توماس مولر، ستاره بایرن در تاریخ رقابت ها مقابل بارسلونا با 8 گل در 9 بازی بیشترین گل زده را به خود اختصاص داده ولی امباپه در بازی کمتری گل بیشتری به ثمر رسانده تا میانگین گلزنی اش بالاتر از مولر باشد.بازی رفت بارسلونا با پاری سن ژرمن با نتیجه 3 بر 2 به نفع آبی-اناری ها به پایان رسیده بود ولی شب گذشته پاری سن ژرمن موفق شد با نتیجه 4 بر یک به پیروزی برسد و راهی نیمه نهایی شود.گل چهارم پاریس و دوم امباپه مقابل بارسلونا در زیر تماشا کنید.

نشریه RMC فرانسه می نویسد که امباپه با گلزنی مقابل بارسلونا «بهترین گلزن فصل 5 لیگ معتبر اروپا شد» و در 42 بازی این فصل 40 گل به ثمر رسانده و 9 پاس گل داده است.نشریه مارکا اسپانیا هم گزارش داد که کیلیان «امباپه نیامده به رئال مادرید زهر خود روی بارسلونا ریخت».

امباپه در پایان دیدار شب گذشته در پاسخ به این سوال خبرنگاران که آیا قهرمانی PSG می‌تواند تصمیم او برای آینده را تغییر دهد گفت: «نه، نه، نه.»

رویای من قهرمانی در لیگ قهرمانان با پاری سن ژرمن است. از روز اول به حضور در این تیم افتخار کردم. این به خاطر  روزهای خوب یا روزهای بدی که غرورم در آن ضربه خورد نیست. این افتخار بازی برای این باشگاه پایتخت کشورم است که اتفاق خاصی برای من به حساب می‌آید. 

تجربه چنین شب‌هایی به عنوان یکی از بازیکنان پاری سن ژرمن واقعا عالی است. ما یک قدم دیگر در پیش داریم تا بتوانیم به دیدار فینال در ورزشگاه ومبلی برسیم، بنابراین باید آرامش خودمان را حفظ کنیم. 

ما امشب تیم بزرگی را شکست دادیم، اما حتی اگر می‌باختیم هم من به این که پاریسی هستم افتخار می‌کردم. حالا مشخص است که غرور ما در چنین شب‌هایی بیشتر است. خیلی خوشحال هستیم. تیمی را بردیم که به دنبال بردنش بودیم. امشب شب غرورآمیزی است.

 

منبع فارس
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار