کدخبر : 4463 تاریخ انتشار :
A

پیروزی پاری‌سن‌ژرمن در شب خرابکاری امباپه

پیروزی پاری‌سن‌ژرمن در شب خرابکاری امباپه

پاری سن ژرمن در اولین دیدار هفته بیستم رقابتهای لیگ یک فرانسه با نتیجه 2-1 در خانه استراسبورگ به پیروزی رسید.

به گزارش ورزش 360، شاگردان لوئیز انریکه که در دیدار قبلی مقابل برست با تساوی 2-2 متوقف شده بودند، امشب در شرایطی یک ضربه پنالتی را در همان دقایق ابتدایی از دست دادند، در نهایت به پیروزی 2-1 رسیدند تا فاصله شان با نیس، تیم دوم جدول، را به 9 امتیاز افزایش بدهند.

در دقیقه 6 بود که تکل لوکاس پرین، رندال کولو موآنی را در محوطه جریمه استراسبورگ متوقف کرد و داور هم نقطه پنالتی را نشان داد. کیلیان امباپه پشت ضربه قرار گرفت و ضربه اش را به سمت راست زد اما واکنش خوب علا بلاروش، دروازه میزبان را نجات داد.

در ادامه استراسبورگ پیش کشید و چیزی نمانده بود که در دقیقه 18 به گل اول بازی برسند اما ضربه حبیب دیارا به تیر دروازه پی‌اس‌جی برخورد کرد.

در حالی که تیم میزبان در تلاش بود تا به گل برسد، امباپه در دقیقه 31 اشتباهش را جبران کرد و پاریسی ها را پیش انداخت. اشتباه بلاروش در به جریان انداختن بازی باعث شد تا توپ با برخورد به آسنسیو به امباپه برسد و او هم از روی خط محوطه جریمه، دروازه خالی را باز کرد.

نیمه اول با همین یک گل به پایان رسید اما در ابتدای نیمه دوم پی اس جی به گل دوم رسید.

در دقیقه 49 بود که روی یک ضدحمله سریع، امباپه از سمت چپ وارد محوطه جریمه استراسبورگ شد و پاس خوب او را آسنسیو با یک ضربه دقیق تبدیل به گل دوم پی اس جی کرد.

بعد از این گل تیم میزبان که چیزی برای از دست دادن نداشت، پیش کشید و در دقیقه 68 یکی از گل های خورده را جبران کرد. ارسال عالی آنجلو گابریل از سمت راست روی تیر مقابل به باکوا رسید و او هم با یک ضربه حساب شده، اختلاف را به یک گل کاهش داد.

در دقایق پایانی بازیکنان استراسبورگ تلاش زیادی برای زدن گل تساوی کردند اما این اتفاق رخ نداد و در نهایت بازی با همان نتیجه 2-1 به سود پی اس جی به پایان رسید.

با این نتیجه پاری سن ژرمن 48 امتیازی شد و جایگاهش در صدر جدول را تثبیت کرد. استراسبورگ هم با همان 25 امتیاز همچنان در رتبه دهم جای دارد.

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار