کدخبر : 11386 تاریخ انتشار :
A

کریستیانو رونالدو از لیونل مسی بهتر است؛ به یک دلیل

کریستیانو رونالدو از لیونل مسی بهتر است؛ به یک دلیل

پابلو سارابیا، هافبک ولورهمپتون انگلیس به مقایسه مسی و رونالدو پرداخت.

به گزارش ورزش ۳۶۰، «به نظرم رونالدو بهترین بازیکن جهان است»، این اظهارنظر پابلو سارابیا، همبازی مسی و رونالدو در مقایسه این دو بازیکن است.مسی دارنده 8 توپ طلای بهترین بازیکن دنیا و رونالدو دارنده 5 توپ طلا همیشه محل نزاع هواداران فوتبال بوده که کدام بازیکن بهتر از دیگری است.

مسی و رونالدو از 15 سال گذشته رقابت باهم را آغاز کردند و در این مدت هیچ فوتبالیستی نتوانسته به اندازه این دو ابرستاره موفقیت کسب کند.مهمترین عناوین مسی در این مدت 4 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و قهرمانی در جام جهانی 2022 قطر بود. در مقابل رونالدو 5 بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده و یک بار چام ملت های اروپا را در سال 2016 فتح کرده است.سارابیا سابقه بازی با رونالدو و مسی را به ترتیب در باشگاه های رئال و پاری سن ژ‌رمن را داشت به همین خاطر به مقایسه این دو اسطوره پرداخت.

سارابیو می‌گوید که بازی در کنار مسی و رونالدو شگفت انگیز بود ولی «طرز فکر باورنکردنی رونالدو او را بهتر از مسی می کند».ستاره اسپانیایی معتقد است که «تلاش بی وقفه و انگیزه باورنکردنی رونالدو» در اردوی تیم باعث می شود تا «او از لیونل مسی متفاوت و بهتر باشد».

 

منبع فارس
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار