کدخبر : 6553 تاریخ انتشار :
A

زشت و زیبای هفته نوزدهم لیگ برتر

زشت و زیبای هفته نوزدهم لیگ برتر

در هفته نوزدهم لیگ برتر هم شاهد کنار رفتن دومین مدیرعامل باشگاه مدعی قهرمانی، اعتراض پرسپولیس به داوری و گلایه های دوباره نکونام از مدیریت بودیم.

به گزارش ورزش 360، در هفته نوزدهم 22 گل از خط دروازه ها گذشت و مسابقات مهیجی برگزار شد اما تقریبا خیلی از اتفاقات زیر سایه دربی 103 قرار داشت مسابقه ای که طبق برنامه باید چهارشنبه این هفته برگزار شود اما ممکن است یکباره تاریخش عوض شود.

همدردی با سیل زدگان سیستان و بلوچستان باشگاه‌های ملوان بندرانزلی، تراکتور تبریز، استقلال و سپاهان اصفهان در هفته نوزدهم با هموطنان سیل زده در سیستان و بلوچستان همدردی کردند.ملوان و سپاهان درآمد بلیت فروشی هفته خود را به سیل زدگان اختصاص دادند. این حرکت ارزشمندترین رفتار فوتبالی هفته بود.

آقای عصبانی!

محمد ربیعی بعد از اینکه برد ۲ بر صفر را با تساوی عوض کرد حسابی از کوره در رفت و سر بازیکنان تیمش فریاد کشید! مخاطب او بیشتر شایان مصلح بود که در دقایق آخر مسابقه پنالتی داد و ربیعی سرش فریاد زد پدر من رو شما درآوردید تجربه!

البته شایان هم زیر زبونی جوابش را داد.اولین باخت گل‌کهر بعد از ۸ بازیاوزونیدیس سرمربی یونانی گل گهر بکی از بی حاشیه ترین مربیان لیگ برتر ماست و تیمش هم فوتبال قابل قبولی ارائه می دهد اما تیم گل‌گهر بعد از ۸ مسابقه شکست خورد ولی باشگاه این باخت را قبول نکرد و با انتشار بیانیه ای شکست را به پنالتی غیر واقعی اعلامی به سود حریف دانست!

حبس شدنِ پیکانی‌ها در هواپیما!

تیم فوتبال پیکان که امروز برای بازیِ روز بعد مقابل سپاهان عازمِ اصفهان شده بود، به‌علت نقص فنیِ هواپیمای حامل این تیم، یک ساعت و نیم در هواپیما حبس شد اما برد شیرین مقابل تیم مدعی سپاهان باعث شد پیکانی ها همه اتفاقات را خیلی زود فراموش کنند و جشن اولین برد خود را بعد از 12 هفته بگیرند.

گلرهای گلزن و عجیب ترین گل ها!

جدال ۶ امتیازی قعرنشینان لیگ برتر برنده نداشت تا صنعت‌ نفت و نساجی همچنان در بیم سقوط بمانند. نکته جالب مسابقه گلزنی بازیکنان حریف برای یکدیگر بود. ابتدا نفتی ها گل به‌خودی زدند و در دقیقه ۵+۹۰ دروازه بان نساجی قصد حرکت نمایشی استپ سینه را داشت که توپ وارد دروازه اش شد! و نساجی برد را از دست داد.

ناصری دروازه‌بان پیکان هم با اشتباه مهلک خود باعث شد سپاهان به گل برسد و بازی را مساوی کند اما در ادامه پیام نیازمند دروازه بان ملی پوش سپاهان این گل را جبران کرد!

در تهران هم علیرضا بیرانوند هم به پرسپولیس یک گل به خودی زد تا از دیگر دروازه بان پوش عقب نماند! البته پرسپولیسی ها بعد از گل به خودی  بیرانوند را تشویق کردند تا به او روحیه بدهند اما در اصفهان مورایس پیام نیازمند را تعویض کرد! به هر حال هفته را باید هفته گلرهای گلزن نامید!

تاریکی هفته

در جریان مسابقه دو استقلال در خوزستان برق ورزشگاه قطع شد تا مسابقه برای چند دقیقه ای متوقف شود. قطع برق خوشبختانه در زمانی رخ داد که هیچ تیمی نمی توانست دیگری را به خاموشی عمدی متهم کند! وگرنه باید منتظر جنجال جدیدی می بودیم.

تایتانیک زرد!

سپاهان اصفهان در ابتدای فصل با خریدهای پرهیاهویی که داشت یکی از مدعیان اصلی قهرمانی لقب گرفت حتی باشگاه سپاهان به قانون سقف بودجه پایبند نشد تا هر بازیکنی که مورایس پرتغالی می خواهد بخرد اما اکنون به نظر می رسد این باشگاه بزرگ و پرهوادار شبیه کشتی تایتانیک شود کشتی بزرگ و با شکوهی که حتی یک سفر را به سلامت طی کند و غرق شد اکنون سپاهان به نظر می رسد چنین مسیری را طی می کند تیمی که انگار قهرمانی و جام را دوست ندارد.

هواداران سپاهان روزهای تلخی را سپری می کند حتی سه نفر از آنها به دلیل نتایج بد این تیم دچار حمله عصبی شدند و به بیمارستان اعزام شدند. کاش مسئولان باشگاه فکری به حال این شرایط بد و بغرنج سپاهان کنند.

ادعای نکونام ؛ صحبت از قهرمانی استقلال خیانت است!

جواد نکونام بعد از پیروزی مقابل استقلال خوزستان که در واقع اولین برد استقلال خارج از خانه بعد از 150 روز بود در نشست خبری حاضر شد و دوباره گلایه هایش را مطرح کرد و از نداشتن مدیر رسانه ای و تنهایی خودش گفت تا رسید به اینکه هر تیمی در داخل و خارج از باشگاه بگوید استقلال باید قهرمان شود خیانت می کند!

نکونام یکی از بزرگترین بازیکنان فوتبال ملی ما بوده و اکنون هم مربی قابلی است ولی اول فصل خودش می گفت که استقلال باید برای قهرمانی آماده شود زیرا این باشگاه بزرگ است و نه یک تیم معمولی!

ناله های یک پرسپولیسی

دانیال اسماعیلی فر بازیکن پرسپولیس هم بعد از برد 4 بر 2 مقابل فولاد خوزستان از شرایط بد پرداختی این باشگاه سخن گفت و اینکه 4 ماه است بازیکنان پرسپولیس هزار تومان دریافتی نداشته اند!واقعا شرایط سختی است زیرا باشگاه باید حق و حقوق بازیکنان و مربیانش را بدهد اما هزار تومان پرداختی هم مشکلی از این تیم حل نمی کند زیرا بلیت اتوبوس و مترو هم بیش از 3 هزار تومان است!

جنجال های سرمربیان

مسعود شجاعی سرمربی هوادار، سیروس پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان دو مربی اخراجی هفته بودند. البته در تیم هوادار محمود شجاعی برادر مسعود را هم داور اخراج کرد.این تنها جنجال سرمربیان نبود بلکه در آبادان ساکت الهامی با جنجال هایی که کنار زمین به راه انداختند از سوی کمیته انضباطی احضار شد و مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم اراک هم گفته بود امروز قرار بود به شمس آذر ببازیم!

که کمیته انضباطی این مربی را هم محروم و احضار کرده است.محروم هفتهمحمدحسین کنعانی زادگان را باید محروم هفته نامید او با یک خطای معمولی کارت زرد گرفت و دربی پایتخت را از دست داد تا حسابی حرص و جوش بخورد البته بعد از این اخطار هواداران هم از خجالت داور در آمدند تا داور مجبور شود برای رختکن رفتن مسیرش را عوض کند.

دومین مدیرعامل سپاهان هم رفت

منوچهر نیکفر مدیرعامل باشگاه سپاهان هم بعد از پنجمین شکست متوالی تیمش از سمت خود کنار رفت! تغییر مدیرعامل به دلیل نتیجه نگرفتن تیم در فوتبال ما معمول نیست ولی نیکفر یک کار جالب توجه کرد و عطای حضور در باشگاه را به لقایش بخشید. حتی تیم های ته جدول که در استانه سقوط هم هستند 5 باخت متوالی نداشته اند. 

منبع فارس
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار