کدخبر : 5425 تاریخ انتشار :
A

هنر بازی‌گرفتن؛ قلعه نویی از مورایس یاد بگیرد

هنر بازی‌گرفتن؛ قلعه نویی از مورایس یاد بگیرد

رامینِ سپاهان، متفاوت با رامینِ تیم‌ملی! تفاوت مربی خارجی و داخلی اینجاست!

به گزارش ورزش 360، یکی از بهترین‌ بازیکنان سپاهان در دو سال اخیر، بدون شک دفاع راست ۳۳ ساله این تیم، رامین رضائیان است. مدافعی که از او شاید گلش به ولز در جام جهانی بیشتر در ذهنمان نقش بسته باشد. عملکرد رامین در اصفهان آنقدر خوب بوده که روز‌های بد او در ترکیب سپاهان را کمتر به یاد داریم. سرمربی پرتغالی طلایی‌پوشان هم اعتقاد ویژه‌ای به او دارد تا جایی که در کنفرانس خبری قبل از بازی با الهلال، مورایس رضائیان را یکی از ستارگان تیمش نامید و از او تمجید کرد. رامین هم در شب شکست طلایی پوشان با تک گلی که وارد دروازه بونو کرد، تا جایی که می‌توانست پاسخ اعتماد سرمربی خود را داد.

photo_2024-02-19_11-25-31

در این بین اما شاید کمتر کسی به تفاوت رامین سپاهان و تیم ملی اذعان نداشته باشد. رضائیان از زمان کی‌روش در تیم ملی مورد توجه بود اما حالا مدتی است که دیگر آن صلابت همیشگی را در عرصه ملی از او نمی‌بینیم. البته این موضوع شاید به نحوه تفکر مربیان بازگردد. نحوه استفاده مورایس از او در ترکیب سپاهان به گونه‌ای است که رامین زیر نظر این مربی به مهره‌ای بدون جانشین تبدیل شده اما سبک بازی تیم امیر قلعه‌نویی به گونه‌ای بوده که رضائیان ‌درخشش سپاهان در این سبک را از خود نشان نداده است.  

شاید حتی اگر مصدومیت شدید صادق محرمی نبود، در جام ملت‌‌ها کمتر به عنوان مهره فیکس بازی می‌کرد. به هر حال  عملکرد رضائیان در عرصه باشگاهی و ملی، کمی بیشتر از قبل تفاوت نحوه بازی گرفتن مورایس با مربیان تیم ملی، خصوصا امیر قلعه‌نویی از او را آشکار کرده است؛ بازیکنی که در تیم ملی کمتر نشانی از آن ستاره همیشگی سپاهانی‌ها دارد.

 

منبع فرهیختگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار