کدخبر : 5254 تاریخ انتشار :
A

محمد انصاری در آستانه بازگشت به پرسپولیس

محمد انصاری در آستانه بازگشت به پرسپولیس

محمد انصاری پیشکسوت پرسپولیس در آستانه عضویت در هیأت‌مدیره باشگاه قرار گرفته است.

به گزارش ورزش 360، مجمع اخیر باشگاه پرسپولیس چیزی از حاشیه کم نداشت. از تصمیم‌گیری برای ابقای رضا درویش در سمت مدیرعاملی سرخ‌پوشان گرفته تا اضافه شدن 2 نفر به کرسی‌های هیأت‌مدیره باشگاه که با مخالفت رسمی سازمان خصوصی‌سازی همراه بود و حمایت وزارت ورزش و جوانان از تصمیم مجمع را در پی داشت.

با این حال به‌نظر می‌رسد هنوز تکلیف عضویت سیدحسن طباطبایی و ابراهیم شکوری در هیأت‌مدیره باشگاه پرسپولیس قطعی و تعیین نشده. از سویی دیگر هواداران تیم فوتبال پرسپولیس از بازگشت شکوری به ترکیب مدیریتی و تصمیم‌ساز باشگاه‌شان با توجه به موضع‌گیری‌های اخیر این مدیر ورزشی و عدم موفقیتش در دوره گذشته اصلاً استقبال نکرده‌اند.

از این رو شنیده می‌شود که محمد انصاری، مدافع خوش‌نام و بااخلاق سابق تیم فوتبال پرسپولیس که هم بین بازیکنان فعلی تیم از مقبولیت خاصی برخوردار است و هم تأییدیه‌های لازم را اخذ کرده، جدی‌ترین و اصلی‌ترین گزینه حضور در ترکیب هیأت‌مدیره باشگاه پرسپولیس است که البته نیاز به موافقت وزیر ورزش و جوانان خواهد داشت.

به‌نظر می‌رسد در صورتی که انصاری موفق به کسب موافقت نماینده سازمان خصوصی‌سازی شود، مشکلی برای حضور در ترکیب هیأت‌مدیره باشگاه پرسپولیس نخواهد داشت و این پیشکسوت سال‌های نه‌چندان دور پرسپولیس، رسماً به عنوان یک مدیر ورزشی جوان کارش را آغاز می‌کند.

منبع ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار