کدخبر : 3282 تاریخ انتشار :
A

تنها بازیکن خارجی تمرین پرسپولیس را بشناسید

تنها بازیکن خارجی تمرین پرسپولیس را بشناسید

نبیل باهویی جزء اولین بازیکنانی است که در تمرینات زیرنظر اوسمار ویرا خود را به کادرفنی پرسپولیس معرفی کرده است.

به گزارش ورزش 360، در شرایطی که نبیل باهویی پس از مصدومیت در هفته چهاردهم، زودتر از شروع تعطیلات نیم فصل ایران را ترک کرده بود و حتی شایعاتی مبنی بر عدم حضور دوباره او در ایران وجود داشت اما درست سر وقت اعلام شده برای شروع تمرینات به تهران برگشت.

این مهاجم سوئدی در نیم فصل اول یک گل زد و یک پنالتی گرفت و در شرایطی که تازه داشت در ترکیب جا می‌افتاد مصدوم شد. نبیل بازیکنی بود که یحیی گل‌محمدی ابتدا نظر مثبتی رویش نداشت و اعلام کرده بود او با نظر باشگاه جذب شده است!

با این حال در شرایطی که وحدت حنانوف به دلیل همراهی تیم ملی تاجیکستان در جام ملت‌ها غایب است و گئورگی گولسیانی نیز هنوز از تعطیلات برنگشته، نبیل باهویی تنها بازیکن خارجی تمرین قرمزها محسوب می‌شود.

باید دید شرایط او با انتخاب سرمربی جدید پرسپولیس به چه شکل پیش خواهد رفت. در هرحال این تیم نیاز به تقویت در خط حمله دارد و به نظر می‌رسد همه چیز در مورد آینده باهویی به نظر سرمربی جدید پرسپولیس گره خورده است.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار