کدخبر : 20192 تاریخ انتشار :
A

تعطیلی لیگ به سود خارجی‌ پرسر و صدای استقلال

تعطیلی لیگ به سود خارجی‌ پرسر و صدای استقلال

تعطیلی لیگ در هفته سوم و پیش از شروع لیگ نخبگان بهترین اتفاق برای گائل کاکوتا ستاره استقلال است تا خود را با تیم و فضای جدید تطبیق دهد.

به گزارش ورزش 360، استقلال از هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر در حالی در اهواز از استقلال خوزستان شکست خورد که برای اولین بار دو بازیکن خارجی و جدید این تیم در ترکیب اصلی آبی‌ها قرار گرفته و از همان ابتدای کار در این مصاف حساس سایر شاگردان نکونام را همراهی کردند.

این درحالی است که در این دیدار گائل کاکوتا، هافبک کنگویی استقلالی‌ها اگرچه در چند صحنه با پاس‌های کلیدی و کارساز خود سعی کرد تا در ایجاد موقعیت برای همبازیان خود تاثیرگذار ظاهر شود اما برخلاف دیدیه اندونگ، دیگر هافبک خارجی استقلال که در این دیدار 90 دقیقه تیمش را همراهی کرد، کاکوتا از لحاظ بدنی به‌خصوص در نیمه دوم تا حدی ناآماده نشان داد‌ تا جایی که نکونام در دقایق میانی نیمه جای این بازیکن را با آرش رضاوند تغییر داد.

در هر صورت این بازیکن کنگویی که اتفاقا به تیم ملی کشورش نیز دعوت شده این فرصت را خواهد داشت تا در فرصت تعطیلات ایجاد‌شده به خاطر فیفادی به فرم مطلوب و ایده‌آل بازگردد تا عصای دست کادر استقلال در دیدارهای بعدی داخلی و بین‌المللی تیم باشد. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار