کدخبر : 19779 تاریخ انتشار :
A

جای فردوسی‌پور خالی وقتی زنوزی چنین ادعایی می‌کرد!

جای فردوسی‌پور خالی وقتی زنوزی چنین ادعایی می‌کرد!

بازی پرسپولیس و تراکتور در تبریز یکبار دیگر محل نمایش قدرت بالای تیم تبریزی در بسیج هوادارانش بود.

ورزش ۳۶۰ - از زمانی تراکتور به لیگ برتر ایران بازگشته همواره میزان تماشاگران این تیم و حمایت بالا از آنها مورد توجه رسانه‌ها بوده است.

این مسئله بعدها به برند این تیم تبدیل شد و حتی موجب شد آنها در برابر دو قطب سنتی فوتبال ایران سر بلند کرده و ادعا کنند که پرطرفدارترین تیم ایرانی هستند. کار به جایی کشید که یکی از برنامه‌های نود در دهه ۹۰ به محل مجادله‌ی بالای طرفداران این تیم با عادل فردوسی‌پور تبدیل شد. فردوسی‌پور در یکی از نظرسنجی‌های معروفش خواست تا پرطرفدارترین تیم ایران را شناسایی کند که تراکتور برنده این نظرسنجی نشد. از آنجا به بعد هواداران این تیم فردوسی‌پور را به جانبداری متهم کردند. 

کار حتی به جایی کشید که تراکتوری‌ها ادعا کردند که در دنیا بعد از رئال و منچستر پرطرفدارترین تیم هستند. از آن پس ویدئوهای فراوانی با این مضمون منتشر شده و همیشه هدف این ویدئوها هم عادل فردوسی‌پور بود. حالا و بعد از بازی پرسپولیس و تراکتور در لیگ برتر بار دیگر این ادعاها مطرح شده است.

بعد از حضور پرتعداد طرفداران تراکتور در ورزشگاه که موجب تاخیر در برگزاری بازی شد محمدرضا زنوزی‌ مطلق، مالک متمول باشگاه تراکتور گفت: بار دیگر ثابت شد که کدام تیم بیشترین هوادار را در آسیا دارد و از تک‌تک هوادارانی که حضور یافتند و همچنین آنانی که نتوانستند وارد ورزشگاه شوند، تشکر می‌کنم و امیدوارم هواداران نیز همچون اعضای تیم در تمامی بازی‌ها اینطور حضور داشته باشند و با همدلی و‌ اتحاد فصلی تاریخی را رقم بزنیم.

این سخنان و ادعاها در حالی مطرح شد که دیگر عادل فردوسی‌پور در صدا وسیما برنامه‌ای ندارد تا با یک نظرسنجی جنجالی دیگر بر آتش این اختلاف‌نظرها بدمد. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار