کدخبر : 18948 تاریخ انتشار :
A

استقلال و پرسپولیس سردرگم برای میزبانی!

استقلال و پرسپولیس سردرگم برای میزبانی!

استقلال در استندبای، اصرار پرسپولیس برای آزادی، این وضعیت سرخابی ها در فصل جدید و چند ماه تا شروع لیگ نخبگان آسیا زشت است.

به گزارش ورزش 360، هنوز مشخص نیست تیم‌های استقلال و پرسپولیس دیدارهای هفته‌های ابتدایی لیگ نخبگان را در کدام ورزشگاه برگزار خواهند کرد. از باشگاه استقلال‌ خبر می‌رسد مسئولان‌ این باشگاه با اعلام شرایط ورزشگاه آزادی به مسئولان‌ شرکت AFG یعنی شریک کاری AFC در تایید ورزشـگاه‌های مورد اسـتفاده رقابت‌های قاره‌ای، اعلام کرده‌اند وضعیت ورزشگاه آزادی به گونه‌ای است که همچنان باید در وضعیت استندبای باشیم اما در تلاشیم تا ورزشگاه جایگزین را معرفی کنیم. همچنین شنیده‌های خبرنگار "فرهیختگان" حاکی از آن است پرسپولیسی‌ها در این خصوص سفت و سخت پای استادیوم آزادی ایستاده و اعلام کرده‌اند که این باشگاه به جز این ورزشگاه جای دیگری بازی نمی‌کند و پاسخ کنفدراسیون آسیا را نیز به همین ترتیب داده‌اند.

این در شـــرایطی اســـت که AFG به مسئولان این دو باشگاه اعلام کرده در صورتی که ورزشگاه آزادی به رقابت‌های الیت نرسد یک ورزشگاه جایگزین را معرفی کنید تا برای بازرســـی این ورزشگاه‌ها را مدنظر قرار دهیم. البته استقلالی‌ها همچنان ورزشگاه امام رضا (ع) را جزء گزینه‌های خود برای جایگزینی ورزشـگاه آزادی مدنظر دارند که البته طبق شنیده‌ها هنوز مسئولان استان در این زمینه تاییدیه‌ای نداده‌اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار