کدخبر : 16504 تاریخ انتشار :
A

شناخت درست سرمربی اسپانیایی پرسپولیس از کیفیت قلیان‌های ایرانی!

شناخت درست سرمربی اسپانیایی پرسپولیس از کیفیت قلیان‌های ایرانی!

گاریدو سرمربی اسپانیایی پرسپولیس یکی از خریدهای خارجی باشگاه را وتو کرده است.

ورزش ۳۶۰ - خوان کارلوس گاریدو، سرمربی اسپانیایی پرسپولیس در یکی از اولین برخوردها با مدیران باشگاه پرسپولیس خرید یک مدافع استرالیایی را وتو کرده و به مدیران باشگاه اعلام کرده بدون نظر او بازیکنی جذب نکنند.

به گزارش ورزش 360، باشگاه پرسپولیس روزهای عجیبی را در بازار نقل و انتقالاتی تابستان 1403 می‌گذارند. آن‌ها در روزهایی که مربی جدیدشان در ایران نبود چند بازیکن را از دست دادند و همچنین مذاکراتی را برای جذب چند بازیکن در پیش گرفتند. حالا و با ریجکت شدن یکی از گزینه‌های پرسپولیس توسط مربی اسپانیایی مشخص شده که برخی از این مذاکرات بدون در نظر گرفتن گاریدو انجام شده بود.

از جمله اینکه در روزهای اخیر صحبت‌هایی درباره‌ی پیوستن جیسون آلن دیویدسون استرالیایی به پرسپولیس مطرح شده بود. مدافع 34 ساله‌ای که قرار بود جای خالی عبدالکریم حسن را در پرسپولیس پر کند. اما گویا این بازیکن اسپانیایی از سوی سرمربی پرسپولیس مورد توجه قرار نگرفته است.

دلیل اصلی مخالفت گاریدو با این بازیکن مشکلات فرهنگی است که ممکن است در ایران با آن مواجه شود. برخی رسانه‌ها نوشته‌اند که گاریدو معتقد است «بازیکنان اروپایی و آمریکایی از فرهنگ متفاوت می آیند و نوع تفریحات آن ها با بازیکنان آفریقایی و عرب متفاوت است، باشگاه اولویت را روی جذب بازیکنان عرب و افریقایی بگذارد.»

اگر چنین گزاره‌ای درست باشد باید آن را ناشی از شناخت خوب گاریدو از فضای فرهنگی ایران دانست. این شاید یکی از بهترین نظرهایی است که در چند وقت اخیر درباره خرید‌های خارجی در ایران داده شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار