کدخبر : 15926 تاریخ انتشار :
A

افشاگری تکان دهنده درباره‌ی حذف سید حسین حسینی

افشاگری تکان دهنده درباره‌ی حذف سید حسین حسینی

یک پیشکسوت باشگاه استقلال فاش کرده که امیر قعله‌نویی «دستور» گرفته تا سید حسین حسینی را دعوت نکند!

ورزش ۳۶۰ - وضعیت سید حسین حسینی در استقلال و تیم ملی بعد از تلاش برای نجات یک جیمی جامپ زن در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

به گزارش ورزش ۳۶۰، اواخر نیم فصل دوم فصل گذشته وقتی استقلال در کورس قهرماین با پرسپولیس بود برای یکبازی مهم در تبریز دروازه‌بان اصلیش را از دست داد. سید حسین حسینی با رای کمیته انضباطی از یک بازی محروم شده بود. علت محرومیت اما به دو بازی قبل باز می‌گردد. جایی که استقلال به اراک رفته بود تا مقابل آلومینیوم بازی کند. اراک از جمله شهرهایی است که تماشاگران زن اجازه تماشای بازی در ورزشگاه را دارند. در پایان بازی اما یک جیمی جامپ زن وارد زمین ورزشگاه شد و خودش را به کاپیتان استقلال رساند. 

تلاش ماموران انتظامی برای دستگیری جیم‌جامپ با حمایت سید حسینی حسینی و مرادمند همراه شد و در نهایت جیمی جامپ مشهور گریخت اما درگیری میان حسینی و ماموران انتظامی در گرفت. پس از آن هم برخی رسانه‌ها با تیترهایی نظیر «حسینی تماشاگر زن را بغل کرد» به استقبال این خبر رفتند تا خیلی زود حسینی یک محرومیت تعلطقی بگیرد که به خاطر مصاحبه هفته بعدش در حمایت از ان فعل اجرا شد و او بازی با تراکتور را از دست داد.

پس از آن حسینی که بیشترین آمار کلین‌شیت در لیگ برتر را داشت و در پایان فصل هم به عنوان بهترین دروازه‌بان لیگ انتخاب شد از تیم ملی بی هیچ توضیحی بازماند. در حالی که هم پیش از این به تیم ملی دعوت می‌شد و هم اینکه عملکردش در لیگ فوق‌العاده بود. همچنین در فصل نقل و انتقالات ماجرای ماندن او در استقلال در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و کمتر کسی درباره‌ی آن حرف می‌زند. حالا یک پیشکسوت باشگاه استقلال فاش کرده علت این اتفاقات برای کاپیتان استقلال دستور از جایی است.

منصور رشیدی در مصاحبه با اعتماد گفته: 

 چون حسینی از من خواسته بود خودم از آقای قلعه‌نویی پرسیدم چرا دعوت نشده؟ گفت دستور دادند در آن سفر نباشد! (قلعه نویی) به من گفت جایی نگویم اما به شما گفتم. بله این‌طور بوده. بارها گفتم علی دایی و یحیی و وریا و باقری چه کار کردند؟ اینها که همه آبی نیستند و در تیم قرمز هم بودند و برای من فرقی نمی‌کند. کسی که حق می‌گوید باید کنار گذاشته شود؟ برای چی؟ تا کی باید این کار را انجام ‌دهید؟

صحبت‌های منصور رشیدی شاید اولین اظهارنظرهای رسمی درباره‌ی اتفاقی باشد که کمتر کسی در فضای رسمی درباره‌ی آن حرف می‌زند و از تیم ملی تا باشگاه استقلال تلاش می‌کنند درباره‌ی آن سکوت کنند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار