کدخبر : 15576 تاریخ انتشار :
A

این ساروی پرسپولیس را به هم می‌ریزد؟

این ساروی پرسپولیس را به هم می‌ریزد؟

رامین رضاییان در آستانه سومین دوره حضورش در پرسپولیس قرار دارد و این مسئله برای این باشگاه با حواشی همراه بوده است.

ورزش 360 - صبح امروز سلما خوردبین، دختر محمود خوردبین یک تصویر معنادار در اینستاگرامش منتشر کرد. این تصویر مربوط به رامین رضاییان بود که در دوران برانکو در این تیم بازی می‌کرد. انتشار همین تصویر در کنار شایعات فراوان حول باشگاه موجب شد تا خیلی‌ها این گمانه‌زنی را انجام دهند که رامین رضاییان اولین خرید تابستانی پرسپولیس است.

به ویژه اینکه پرسپولیسی‌ها در این مدت دانیال اسماعیلی فر را هم از دست داده‌اند و در پست این بازیکن یک جای خالی دارند که باید با یک ستاره ان را پر کنند. رامین رضاییان هم هفته گذشته با انتشار پستی اعلام کرد که از  سپاهان خداحافظی کرده و حالا منتظر است تا تیم جدید پیدا کند. در چنین شرایطی لینک کردن رضاییان به پرسپولیس محتمل‌ترین گزینه ی موجود است. با این حال از دل باشگاه پرسپولیس خبرهای غیررسمی درباره موضع‌گیری برخی بزرگترهای باشگاه درباره‌ی این انتقال شنیده می‌شود.

یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس صحبت کردیم به «فرهیختگان» گفت: «واقعیت امر این است که باشگاه تمایل داشت رامین رضاییان را جایگزین دانیال اسماعیلی‌فر کند و حتی هواداران هم از این مساله استقبال کردند اما متاسفانه این خبر با استقبال خوبی از سوی چند بازیکن همراه نشد و با شرایط موجود ممکن است این انتقال منتفی شود. به هر صورت رامین چه در زمان برانکو و چه در زمان یحیی گل‌محمدی، هم با مربیانش به مشکل خورد و هم نتوانست ارتباط خوبی با تعداد قابل توجهی از بازیکنان بگیرد. با این اوضاع سخت است که او دوباره بخواهد به پرسپولیس برگردد و قبل از هرچیز باید شرایط را از این نظر برای او مهیا سازیم که کار راحتی نیست.»

رامین رضاییان تاکنون دو بار در به پرسپولیس پیوسته و هر بار با کمی نارضایتی از این تیم جدا شده است. حضور او در پرسپولیس هم علیرغم بار فنی بالای او همیشه با شایعاتی همراه بوده است. حالا باید دید سومین حضور در این تیم چه سرنوشتی خواهد داشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار