کدخبر : 15517 تاریخ انتشار :
A
عاقبت مهم نبودن!

واقعیت‌های پست خداحافظی دنیال اسماعیلی فر از هواداران پرسپولیس

واقعیت‌های پست خداحافظی دنیال اسماعیلی فر از هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس احتمالا سعی نخواهند کرد به‌خاطر جدایی دانیال اسماعیلی‌فر از این بازیکن نفرتی به دل بگیرند

به گزارش ورزش 360، هواداران پرسپولیس احتمالا سعی نخواهند کرد به‌خاطر جدایی دانیال اسماعیلی‌فر  از این بازیکن نفرتی به دل بگیرند.اگر رامین رضاییان پرسپولیسی شود که آنها از این جدایی خوشحال هم خواهند شد! 

با این حال درباره پایان همکاری دانیال اسماعیلی‌فر و پرسپولیس چند نکته مهم را نباید فراموش کرد.

او آمد فوتبالش را بازی کرد و پول بیشتر به او پیشنهاد شد و رفت.‌ به همین راحتی مثل بسیاری از فوتبالیست‌های دیگر.  روزهای خوب و بد هم در پرسپولیس داشت اما در کل خوب بود. 

از همه مهم‌تر اینکه دانیال از معدود فوتبالیست‌هایی است که متوجه جایگاه و موقعیت خود می‌شود و به آن اعتراف هم می‌کند.

به این بخش پست خداحافظی او دقت کنید:

« قطعا نه وقتی اومدم محبوب نبودم و نه وقتی قهرمان شدیم محبوب شدم. الان هم که وقت رفتن رسیده محبوب نیستم‌ ولی پر افتخارم…» 

دانیال در دو فصل اخیر دو قهرمانی لیگ برتر، یک قهرمانی جام خذفی و یک قهرمانی سوپرجام با پرسپولیس به دست آورد و بازیکن تاثیرگذاری در ترکیب سرخ‌ها بود. اما این نقش‌آفرینی و تاثیرگذاری هیچ وقت باعث نشد روابط او با هواداران و رسانه‌ها و … آن طور که باید شکلی جدی به خود بگیرد. او در پست خداحافظی هم به صورت تلویحی این واقعیت را به هواداران پرسپولیس گوشزد کرده و آنها هم باید قبول داشته باشند که به اندازه عملکرد و جام‌هایی که با پرسپولیس به دست آورد، دانیال اسماعیلی‌فر برایشان اهمیت‌و‌محبوبیتی نداشت. 

پس رفتن این بازیکنان نباید باعث دلخوری شدید آنها شود.

این بازیکن هیچ‌وقت‌ هم‌دچار چالش با هواداران نشد‌ و بحرانی هم درست نکرد.

‌ از آن‌ دسته فوتبالیست‌هایی است که قطعا آینده مالی برایش اهمیت دارد و می‌خواهد چالش جدیدی را در تبریز دنبال کند. ‌چون این فوتبالیست‌ها وقتی الان که در اوج دوران بازی هستند زیاد در کانون توجه‌ قرار نمی‌گیرند، بعد از بازنشستگی هم‌کسی سراغ آنها نمی‌رود ‌و خیلی سخت می‌توانند در فوتبال نقش آفرینی جدی داشته باشند.

پس باید به فکر توشه برای روزهای فراموشی باشند.

منبع فرهیختگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار