کدخبر : 15344 تاریخ انتشار :
A

علی علیپور 700 هزار دلار؟

علی علیپور 700 هزار دلار؟

یکی از بازیکنانی که خودش علاقه‌مند است به پرسپولیس بیاید، علی علیپور است.

به گزارش ورزش 360، علی علیپور از ماه‌ها قبل برای بازگشت به جمع سرخپوشان اعلام آمادگی کرده بود اما در شرایط فعلی تاکید داشته در صورت فراهم شدن شرایط مالی‌اش حاضر به بازگشت خواهد شد.

در این میان تیم‌های تراکتور، سپاهان و استقلال هم به او پیشنهادات مالی خوبی ارائه داده‌اند ولی پیشنهاد پرسپولیس از همه پایین‌تر است. در‌واقع پرسپولیس در مذاکراتش با علیپور اعلام کرده که نمی‌توانند بیشتر از سقف قرارداد (حدود 24 میلیارد تومان) به وی بدهند.

یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس مدعی شد که علیپور مبلغ 700 هزار دلار درخواست داده که پرداخت این مبلغ در توان این باشگاه نیست. این مهاجم 28ساله در طول 4 سال حضورش در فوتبال پرتغال در ۱۱۵ بازی ۱۷ گل به ثمر رساند که آمار جالبی برای یک مهاجم نیست.

گویا علیپور انتظار دارد که هوادار متمول در این ماجرا ورود کرده و خواسته مالی‌اش را برآورده سازد. اتفاقی که اگر رخ دهد طبیعتا با واکنش تعدادی از بازیکنان پرسپولیس همراه خواهد شد.

همان نفراتی که اجازه ندادند در ماجرای ترابی و اسماعیلی‌فر هوادار متمول یا یکی از اسپانسرهای باشگاه ورود کند. علیپور قرار بود شب گذشته راهی ترکیه شده و بعد از بازگشت از سفر به پرسپولیس جواب دهد و این در شرایطی است که این باشگاه با محمدرضا آزادی هم وارد مذاکره شده بود تا اگر پاسخ علیپور منفی بود او را به خدمت بگیرد. 

@FarhikhteganSport

 

منبع فرهیختگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار