کدخبر : 12598 تاریخ انتشار :
A

رفتار زشت اسطوره پرسپولیس در شب قهرمانی و ادامه جنجال‌ها!

رفتار زشت اسطوره پرسپولیس در شب قهرمانی و ادامه جنجال‌ها!

علی پروین و محمود خردبین در شب قهرمانی پرسپولیس برای فرار از شلوغی با آمبولانس ورزشگاه آزادی را ترک کردند.

ورزش ۳۶۰ - اقدام عجیب و ناشایست و دو اسطوره باشگاه پرسپولیس در شب قهرمانی این تیم با واکنش‌های فراوانی همراه شد.

به گزارش ورزش ۳۶۰، علی پروین و محمود خردبین در شب قهرمانی پرسپولیس برای فرار از ترافیک و ازدحام جمعیت تصمیم گرفتند تا سوار بر امبولانس و آژیرکشان محل ورزشگاه را ترک کنند. این در حالی است که این افراد در صحت و سلامت بودند و احتیاجی به استفاده از این خودرو نداشتاند. همچنین معلوم نیست اگر در زمانی که آن‌ها یک آمبولانس را اشغال کرده بودند اگر کسی دچار حادثه‌ای در آن منطقه می‌شد چه باید می‌کرد؟

نکته‌ی عجیب‌تر اینکه علی پروین و همراهان از این اقدام غیرقانونی و غیراخلاقی تصویر هم ثبت کرده و در اختیار رسانه‌ها قرار دادند. چرا که به نظرشان می‌رسید کار جالبی انجام داده‌اند. با این حال گروه‌های زیادی به اینم رفتار واکنش نشان داده و آن را زشت، غیراخلاقی و غیرقانونی خواندند.

۰۴

یکی از واکنش‌ها مربوط به جعفر میعادفر، رییس سازمان اورژانس کشور بود.وی با تایید این خبر به خبرآنلاین می‌گوید: خودروی آمبولانسی که علی پروین و محمود خوردبین را جابه‌جا کرده است، متعلق به یک آمبولانس‌ خصوصی بود و این کار هم غیرقانونی بوده و قطعا طبق قانون به آنها برخورد خواهد شد.

جعفر میعادفر تاکید می‌کند: این روزها درگیر مراسم رحلت امام و بزرگداشت ۱۵ خرداد هستیم اما در اولین فرصت اقدامات قانونی و برخورد با این شرکت آمبولانس خصوصی را انجام می‌دهیم و نتیجه را به رسانه‌ها اعلام می‌کنیم.

علاوه براین رییس اورژانس تهران نیز در واکنشی به این موضوع گفته است: درمورد تخلفات مربوط به آمبولانس‌های خصوصی، طبق دستوری که از مقام عالی وزارت در خصوص ساماندهی آمبولانس های غیر ۱۱۵ و بخش خصوصی در سال ۱۴۰۲، دریافت کرده ایم عمل می کنیم.

محمد اسماعیل توکلی، رییس اورژانس استان تهران هم به رکنا می‌گوید: همکاران ما در اداره نظارت بر آمبولانس‌های غیر ۱۱۵، به صورت شبانه‌روزی در تمام معابر عبوری و مراکز آمبولانس‌های خصوصی و شرکت‌های تابعه و هر جای غیردولتی که از آمبولانس استفاده می‌کند، حضور پیدا خواهد کرد و الزامات ما را ارزیابی می‌کند تا آن مرکز، آنها را رعایت کرده باشد. هر مرکزی که دستورالعمل‌های ما را نقض کرده باشد، به مراجع مربوطه ارجاع داده می‌شود تا نسبت به ابطال مجوزشان اقدام کنیم. شکایت عمده از آمبولانس‌های خصوصی درباره مبالغ دریافتی است که هم وطنان می‌توانند در سامانه ۱۹۰ این شکایت را ثبت کنند و ما با جدیت به این موضوع رسیدگی می‌کنیم. لازم به ذکر است مواردی که هزینه اضافه دریافت کرده بودند نیز عمدتا به مردم بازگشت داده شده است.

اطلاعیه اورژانس تهران:

در این اطلاعیه که روز سه شنبه منتشر شده، آمده است: بلافاصله با دریافت گزارش این اقدام از سوی نماینده سازمان اورژانس استان تهران در ورزشگاه آزادی و انتشار تصاویر آن در شبکه های اجتماعی، اداره نظارت بر آمبولانس های غیر ۱۱۵ این سازمان ضمن بررسی این موضوع، تمام اقدامات قانونی را در دستور کار قرار داده است

براین اساس، با توجه به اینکه استفاده از آمبولانس به غیر از فوریت های پزشکی برای اشخاص و هر نهادی غیرقانونی است؛ اورژانس استان تهران به هیچ عنوان به مراکز آمبولانس خصوصی، شرکت های تابعه و هر نهاد غیردولتی که از آمبولانس خصوص استفاده می کند، اجازه نقض دستورالعمل های تعیین شده را نخواهد داد.

همچنین به محض اتمام ارزیابی و بررسی های لازم در خصوص انجام این اقدام در ورزشگاه آزادی، موضوع به مراجع مربوطه ارجاع داده خواهد شد و به اطلاع مردم خواهد رسید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار