کدخبر : 3729 تاریخ انتشار :
A

مصدومیت محمد صلاح؛ ضربه جام ملت‌های آفریقا به فوتبال اروپا

مصدومیت محمد صلاح؛ ضربه جام ملت‌های آفریقا به فوتبال اروپا

محمد صلاح در دومین بازی تیم ملی مصر در دور گروهی جام ملت‌های آفریقا مصدوم شد تا لیورپولی‌ها بیش از پیش نگران شوند.

ورزش 360 - برگزاری بازی‌های جام ملت‌های آسیا و آفریقا هر چهار سال یکبار در تعطیلات زمستانی لیگ‌های اروپایی یک مخالف بزرگ و گردن کلفت دارد. آن هم ماکلان باشگاه‌های اروپایی هستند که با هزینه‌های هنگفت ستاره‌هایی را به خدمت گرفته اند که برای هر دقیقه حضورشان در زمین هزینه زیادی پرداخت کرده‌اند و حالا باید در کوران مسابقات هر چهار سال یکبار آنها را به قاره شان بفرستند.

به گزارش ورزش 360،  همین مخالفت‌ها هم موجب شد تا اولا بازی‌های جام ملت‌های آسیا و آفریقا همزمان و در سال‌های فرد برگزار شود و دیگر اینکه به ژانویه منتقل شود تا از فرصت تعطیلات زمستانی استفاده شود و به تیم‌های اروپایی هم ضربه چندانی وارد نشود. این مسئله حتی مدیران سنتی لیگ قدیمی و معتبری چون انگلستان را هم تحت تاثیر قرار داده است. انها سابقا بر خلاف لیگ‌های دیگر در تعطیلات زمستانی بازی‌های پرشورتری را برگزار می‌کردند و با فشردگی بیشتری برنامه‌ریزی می‌کردند اما حالا مجبور شدند یک وقفه غیررسمی بین بازی‌ها ایجاد کنند. به این ترتیب که برخی بازی‌های این هفته لیگ برتر اوایل هفته گذشته برگزار شد و برخی دیگر شب گذشته و امروز. 

با این حال همچنان برگزاری بازی‌های جام ملت‌های آسیا و آفریقا یک تهدید برای سرمایه‌گذاری روی ستاره‌های فوتبالی این دو قاره است. نمونه‌اش را می‌توان در مصدومیت چند روز پیش محمد صلاح دید. ستاره باشگاه لیورپول در دومین بازی ملی‌اش در جام ملت‌های آفریقا برابر غنا مصدوم شد و حالا حداقل تا پایان دور گروهی و احتمالا اولین بازی دور حذفی را از دست خواهد داد.

این بدترین خبر برای یورگن کلوپ است. چرا که او و تیمش در کویران رقابت‌های لیگ برتر در رقابت با منچسترسیتی قرار دارند و می‌خواهند دوباره قهرمان لیگ برتر شوند. مصدومیت صلاح در کنار بازگشت باشکوه دی‌بروینه به ترکیب سیتی بیش از هرچیزی می‌تواند کلوپ و لیورپولی‌ها را نگران کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار