کدخبر : 15876 تاریخ انتشار :
A

مهدی طارمی در اینترمیلان چقدر دستمزد می‌گیرد؟

مهدی طارمی در اینترمیلان چقدر دستمزد می‌گیرد؟

در روزهای گذشته مهدی طارمی سفری کوتاه به میلان داشت تا قراردادش را با این تیم مشهور ایتالیایی امضا کند.

ورزش ۳۶۰ - مهاجم بوشهری پورتو سرانجام به آرزویش رسید و تجربه بازی در یکی از لیگ‌های بزرگ دنیا را به دست آورد. او حالا یکی از مهاجمان باشگاه اینترمیلان است که از قضا وضعیت خوبی هم دارد و فصل را به قهرمانی پشت سر گذاشته است. 

به گزارش ورزش ۳۶۰، از سال گذشته زمزمه‌های حضور مهدی طارمی در ایتالیا مطرح شده بود و حتی در مقطعی کار انتقال او به باشگاه آ.ث.میلان تمام شده بود اما اختلاف نظر بر سر دستمزد مهدی طارمی موجب شد تا این انتقال منتفی شود. 

در آن زمان رسانه‌ها مدعی شده‌ بودند که ا.ث. میلان پیشنهاد ۱.۵ میلیون یورو در سال را به مهدی طارمی داده بود که این مبلغ مورد توجه مهاجم شماره ۹ قرار نگرفته بود. منتفی شدن این قرارداد ضربه‌ی مالی بزرگی هم به باشگاه پورتو زد چرا که آنها از محل این انتقال ۱۵ میلیون یورو بابت صدور رضایت‌نامه پول دریافت می‌کردند.

اما عدم توافق مهدی طارمی با میلان و یک سال ماندن او در پورتو موجب شد تا او به عنوان بازیکن آزاد راهی تیم بعدیش شود و درآمد پورتو از این محل به صفر تقلیل پیدا کند! همین مسئله هم مهم‌ترین عامل بدرفتاری با مهدی طارمی و نیمکت‌نشینی او در فصل اخیر در پورتو بود. با این حال او سماجت کرد تا با مبلغی که شایسته اش بود به تیم بعدیش برود.

حالا مهدی طارمی در شهر میلان است و پیراهن تیم رقیب یعنی اینترمیلان را پوشیده است و جالب‌تر اینکه توانسته دستمزد خود را تا دو برابر افزایش دهد. بنابر اخبار و گمانه‌ها اینتر میلان سالانه ۳ میلیون یورو به مهدی طارمی دستمزد پرداخت خواهد کرد که اگر این بازیکن بتواند ۳ سال قراردادش با این تیم را به پایان برساند حداقل ۹ میلیون یورو درآمد کسب کرده که با نرخ فعلی ارز بیش از ۵۰۰ میلیارد خواهد شد. با توجه به اپشن‌ها و حضور در لیگ قهرمانان و اتفاقات دیگر در طول فصل و همچنین افزایش قطعی قیمت ارز در این سال‌ها احتمال داده می‌شود که این مبلغ در نهایت افزایش چشمگیرتری هم داشته باشد. 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار