کدخبر : 14255 تاریخ انتشار :
A

استوری‌های اسپانسر؛ مشکل جدید پرسپولیس

استوری‌های اسپانسر؛ مشکل جدید پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس در تلاش بود بعد از فسخ قرارداد یک‌طرفه علیرضا بیرانوند خیلی زود مقدمات حضور والتر ماتزاری را فراهم کند تا به این شکل هواداران تیمش را غافلگیر کند که بنا به دلایلی این اتفاق رخ نداد .

به گزارش ورزش 360، پرسپولیس برای استخدام سرمربی خارجی با گزینه‌های جدیدی از کشورهای ایتالیا، برزیل، رومانی و اروگوئه وارد مذاکره شود. هرچند که هنوز احتمال نهایی شدن قرارداد ماتزاری هست؛ چراکه درویش علاقه زیادی دارد تا این مربی ایتالیایی جانشین اوسمار شود. نکته جالب توجه اینکه یک‌سری از ایجنت‌ها در چند روز اخیر تلاش زیادی کردند که این باشگاه در جذب ماتزاری به بن‌بست بخورد، به این نیت که گزینه معرفی شده خودشان شانس بیشتری برای رسیدن به نیمکت قرمزها داشته باشد. در همین راستا باخبر شدیم حتی اختلاف شدیدی نیز بین دو سه ایجنت ایجاد شده تا جایی که آنها همچنان در تلاشند مانع انتقال گزینه دیگری به پرسپولیس شوند!

بادامکی فقط در نقش سخنگو

این روزها رسانه‌های مختلف تلاش زیادی می‌کنند تا اخبار درست نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس را از حسین بادامکی معاون این باشگاه پیگیر شوند. در ظاهر معاونت ورزشی باشگاه پرسپولیس باید در جریان تمامی اخبار این باشگاه قرار داشته باشد اما به نظر می‌آید این‌طور نیست. در این مورد باخبر شدیم بادامکی در فعالیت‌های نقل و انتقالاتی باشگاه به‌عنوان معاون ورزشی نقش زیادی ندارد و فقط برخی اخبار در اختیار او قرار می‌گیرد تا به نوعی پاسخی برای اصحاب رسانه داشته باشد. اینکه حالا این اخبار چقدر به واقعیت نزدیک است و باید آنها را جدی گرفت هم در نوع خودش قابل توجه است. در تابستان گذشته وقتی محمد محمدی این شرایط را در پرسپولیس دید، تصمیم به استعفا گرفت اما باید دید بادامکی با این اوضاع کنار خواهد آمد یا او هم رفتنی خواهد شد. 

استوری‌های دردسرساز اسپانسر 

یکی از اسپانسرهای باشگاه پرسپولیس که تلاش زیادی می‌کند در فضای مجازی باب میل هواداران رفتار کرده و به نوعی توجهات آنها را جلب کند اخیرا از تلاش برای تمدید قرارداد مهدی ترابی خبر داده است. در همین راستا در کانال‌های هواداری صحبت از تمدید قرارداد ترابی با ۴۰ میلیارد با کمک ویژه این اسپانسر مطرح شده است. موضوعی که نه به مذاق بانک شهر خوش آمده و نه برخی بازیکنان شاخص پرسپولیس. در این میان بانک شهر اصلا تمایل ندارد در فصل نقل و انتقالات برخی اسپانسر‌های باشگاه سعی کنند با وعده‌های اشاره شده برای خود تبلیغ کنند، درصورتی‌که حامی اصلی این باشگاه خود آنها هستند. از سوی دیگر برخی از سرخپوشان هم گلایه کرده‌اند که اگر این اسپانسرها قرار است حمایت مالی کنند، چرا باشگاه سقف قراردادها را افزایش نمی‌دهد. در این‌باره شنیدیم چون برخی از مسئولان پرسپولیس، واسطه همکاری اسپانسر اشاره شده‌اند، مخالفتی با این نوع تبلیغات این شرکت نداشته‌اند اما چه‌بسا اگر این روند ادامه داشته باشد ممکن است مشکلاتی را بین باشگاه پرسپولیس و حامیان مالی‌اش ایجاد کند. 

پورعلی‌گنجی جای گولسیانی را می‌گیرد؟

باشگاه پرسپولیس مدعی است با مرتضی پورعلی‌گنجی به توافق کامل رسیده و بعد از پایان محرومیت رضا درویش با او قرارداد امضا خواهند کرد. اتفاقی که اگر رخ دهد به احتمال خیلی زیاد به دوران حضور گئورگی گولسیانی در جمع سرخپوشان پایان خواهد داد، از این جهت که مدیریت این باشگاه نظرش این است دلیل ندارد با بازگشت پورعلی‌گنجی بخواهند گولسیانی را با قرارداد ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار دلاری روی نیمکت بنشانند. اتفاقی که فصل پیش هم رخ داد و در همان مقطع هم درویش بابت این مساله گلایه داشت. در حال حاضر باشگاه پرسپولیس هیچ پیشنهادی به گولسیانی برای تمدید قرارداد ارائه نداده است. چه‌بسا از این بازیکن خواسته شود با قراردادی کمتر از پارسال در جمع سرخپوشان ماندنی شود که بعید است او بپذیرد. البته باشگاه پرسپولیس می‌تواند محمدحسین کنعانی‌زادگان را به یک تیم خارجی بفروشد و با پولش گولسیانی را جذب کند که هنوز این موضوع در دستور کار این باشگاه قرار نگرفته است. ناگفته نماند اگر قرار باشد قرارداد گولسیانی تمدید نشود آن وقت فرشاد فرجی و علی نعمتی هر دو قراردادشان با سرخپوشان تمدید خواهد شد. 

آمادگی نیازمند برای جانشینی بیرانوند

باشگاه پرسپولیس فعلا هیچ برنامه‌ای برای حفظ علیرضا بیرانوند ندارد و حتی از این دروازه‌بان به کمیته انضباطی شکایت کرده است. در همین راستا دروازه‌بان‌های زیادی از طریق ایجنت‌های خود برای حضور در پرسپولیس اعلام آمادگی کرده‌اند. 

از امیر عابدزاده گرفته تا رشید مظاهری، علیرضا حقیقی، پیام نیازمند و غیره. در این میان چند ایجنت هم دروازه‌بان‌های خارجی به پرسپولیس پیشنهاد داده‌اند. در بین گزینه‌های مطرح شده، نیازمند بیشتر از بقیه مورد توجه باشگاه پرسپولیس است. البته او تحت قرارداد باشگاه سپاهان است اما قرارداد مالی‌اش برای فصل آینده آنقدر سنگین است که شاید باشگاه اصفهانی از جدایی‌اش استقبال کند. مخصوصا اینکه مورایس بدش نمی‌آید یک گلر خارجی یا حتی علیرضا بیرانوند را در دروازه تیمش داشته باشد. 

مذاکره با احمدزاده برای ترساندن ترابی!

برخی از مسئولان باشگاه پرسپولیس مذاکراتی با فرشاد احمدزاده و ایجنتش داشته‌اند تا او یکی از گزینه‌های این باشگاه در فصل نقل و انتقالات تابستانی باشد. مطرح شدن این خبر با استقبال هواداران پرسپولیس در فضای مجازی مواجه نشد؛ چراکه آنها مهدی لیموچی جوان را به احمدزاده پا به سن گذاشته ترجیح می‌دهند. اما نکته جالب اینکه افرادی که از باشگاه پرسپولیس با احمدزاده وارد مذاکره شده‌اند، مدعی‌اند نیت‌شان این بوده که به نوعی ترابی را بترسانند که مبادا جایگاهش را در پرسپولیس با آمدن احمدزاده از دست بدهد. به هر شکل این ترفند به کار رفته برای تحت فشار قرار دادن ترابی از سوی پرسپولیسی‌ها چندان کارساز نبود و بازتاب منفی برای این باشگاه در پی داشت.

 

 

منبع فرهیختگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار