کدخبر : 20190 تاریخ انتشار :
A

پرسپولیس و باز هم خرید لحظه آخری؟

پرسپولیس و باز هم خرید لحظه آخری؟

پرسپولیس در تلاش است تا یک مهاجم جدید به تیم خود اضافه کند.

به گزارش ورزش 360، تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان نخبگان تا یک هفته مانده به آغاز این مسابقات فرصت خواهند داشت تا در لیست 35 نفره خود تغییراتی را ایجاد کنند و فصل گذشته پرسپولیس در آخرین روز مهلت خود بود که نبیل باهویی را به لیستش اضافه کرد. این در شرایطی که بود که یحیی گل‌محمدی در همان روز در جریان این خرید باشگاه قرار گرفت و اصلا هم از این تصمیم رضا درویش استقبال نکرد.

حالا ممکن است این رویه در تابستان جاری هم تکرار شود. از این جهت که در حال حاضر خوان گاریدو گزینه مدنظرش برای تقویت خط حمله سرخپوشان را معرفی کرده و گفته می‌شود جذب آن نیز بیش از یک میلیون دلار برای این باشگاه هزینه خواهد داشت. اگرچه گفته می‌شود که باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب بازیکن مدنظر گاریدو است اما با‌خبر شدیم که خود باشگاه پرسپولیس هم گزینه‌ای برای خرید لحظه آخری مدنظر دارد.

گزینه‌ای که شاید با نظر مسئولان این باشگاه جذب شود و گاریدو چاره‌ای جز پذیرش آن نداشته باشد. به هر حال در این مورد باید منتظر ماند و دید تا یک هفته آینده چه بازیکنی و با نظر چه کسی خرید آخر سرخپوشان خواهد بود. 


 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار