کدخبر : 23237 تاریخ انتشار :
A

حواس‌پرت مثل علیرضا بیرانوند؛ نمی‌دانستی رشوه‌دهنده هم مجازات می‌شود؟

حواس‌پرت مثل علیرضا بیرانوند؛ نمی‌دانستی رشوه‌دهنده هم مجازات می‌شود؟

علیرضا بیرانوند یک روز پس از اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت پرسپولیس از او یک حاشیه باورنکردنی ساخت!

به گزارش ورزش 360، در حالی که به نظر می‌رسید با صدور رای کمیته انضباطی درباره پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند این ماجرا موقتا به پایان رسیده است اما مصاحبه حیرت انگیز بیرانوند بعد از شکست تراکتور مقابل فولاد خوزستان نه تنها آتش این ماجرا را دوباره شعله‌ور کرد بلکه حالا بیرانوند خودش به یک تخلف دیگر هم اعتراف کرده است.

ماجرا زمانی آغاز شد که خبرنگاران در میکسدزون ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز بیرانوند را نگه داشتند تا با او مصاحبه کنند. بیرانوند بعد از این که درباره شکست تراکتور مقابل فولاد صحبت کرد به محرومیت 4 ماهه اما تعلیقی و جریمه 20 میلیارد تومانی خودش هم واکنش نشان داد اما ای کاش این کار را نمی‌کرد و همان حکم را می‌پذیرفت!

بیرانوند در این باره چند جمله خیلی کوتاه گفت: «من فقط می‌خواهم بگویم 20 میلیارد را که نمی‌دهم، 5 میلیاردی را هم که هیات مدیره‌شان از من بابت شیرینی الحاقیه‌ای که به من دادند، گرفتند، پس‌ می‌گیرم.» بیرانوند در ادامه مدیران پرسپولیس را تهدید هم کرد: «زیاد ادامه بدهند ویدیو‌یشان هم بیرون می‌آید!» در واقع بیرانوند با همین یک جمله اتهام سنگینی را به مدیران فعلی باشگاه پرسپولیس وارد کرد.

اما مشکل اینجاست که بیرانوند متوجه معنای حرفی که زد نبود و با واکنش شتابزده‌ای که نشان داد یک دردسر بسیار بزرگ برای خودش ساخت. بیرانوند با حرفی که درباره هیات مدیره پرسپولیس زد در واقع می‌خواست آنها را متهم را به دریافت رشوه کند. اما او فراموش کرد یا حواسش پرت بود که متوجه نشد وقتی چنین اتهامی را مطرح می‌کند در واقع خودش را به عنوان فرد رشوه دهنده معرفی کرده است!

حالا قانون در این باره چه می‌گوید: «طبق قوانین انضباطی فوتبال ایران، هرگونه رشوه‌دهی یا رشوه‌گیری با حداقل یک سال محرومیت از فعالیت‌های فوتبالی مواجه خواهد شد. تصویر منتشر شده از مقررات انضباطی تأکید دارد که افرادی که به هر شکل در تخلفاتی مانند رشوه دست داشته باشند، با محرومیت حداقل 12 ماهه از ورود به کلیه ورزشگاه‌ها و جریمه نقدی مواجه خواهند شد.»

این طور به نظر می‌رسد که بیرانوند خیلی ناگهانی و بدون ایده قبلی به سوال خبرنگاران درباره شکایت پرسپولیس از خودش پاسخ داده است. او احتمالا از لحظه‌ای که این رای صادر شد با هیچ کس حتی با مشاور، وکیل و نماینده‌اش هم در این باره صحبت نکرده است چون قطعا آنها بیرانوند در این باره توجیه می‌کردند و به او اجازه نمی‌دادند این چنین دست به خودویرانگری بزند!

منبع فوتبالی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار