کدخبر : 23244 تاریخ انتشار :
A

تلخ‌ترین هت‌تریک اوستون اورونوف در پرسپولیس

تلخ‌ترین هت‌تریک اوستون اورونوف در پرسپولیس

سومین مصدومیت وینگر ازبک پرسپولیس نگرانی هایی را درباره تعدد آسیب دیدگی های او به وجود آورده است.

به گزارش ورزش 360، مصدومیت‌های متعدد اوستون اورونوف وینگر باتکنیک ازبک پرسپولیس کم‌کم نگران‌کننده می‌شود هر چند حتی قبل از شروع فصل قابل پیش‌بینی بود که این بازیکن با توجه به تعدد مسابقات و تورنمنت‌هایی که در آن شرکت داشته با این مشکل مواجه شود.

اورونوف که زمستان سال قبل به پرسپولیس آمد بعد از پایان فصل فوتبالی ایران برای تیم ملی کشورش دو بازی انجام داد و بعد از آن با تیم ملی زیر23 سال ازبکستان راهی رقابت‌های المپیک پاریس شد. اورونوف بعد از حذف ازبک‌ها از آن رقابت‌ها خیلی زود به تمرینات پرسپولیس در ترکیه ملحق شد که همان موقع گفته شد او دچار مصدومیتی جزئی است.

با در نظر گرفتن اینکه اوستون بدون استراحت دو فصل فوتبالی را به هم وصل کرد پیش‌بینی می‌شد که مشکل مصدومیت این بازیکن تکنیکی را تهدید کند کما اینکه سروش رفیعی در یکی از مصاحبه‌های بعد از قهرمانی گفته بود اوستون مصدومیتی قدیمی (احتمالاً در ناحیه همسترینگ) دارد و هیچ وقت نمی‌تواند با صد درصد توانش استارت بزند.

اورونوف فصل را از روی نیمکت شروع کرد و در بازی اول مقابل ذوب‌آهن از دقیقه 59 به میدان رفت. در بازی دوم مقابل تراکتوردر تبریز اوستون فیکس شد و 90 دقیقه هم بازی کرد. او مقابل فولاد هم فیکس بود و 80 دقیقه در زمین ماند. در فیفادی شهریورماه اورونوف در هر دو بازی تیم ملی کشورش فیکس بود که 60 دقیقه مقابل کره شمالی و 89 دقیقه در مصاف با قرقیزستان به میدان رفت و یک گل زیبا هم به ثمر رساند.

بعد از آن اورونوف در هفته نخست لیگ نخبگان 90 دقیقه در جده مقابل الاهلی بازی کرد و سرحال نشان داد تا هواداران پرسپولیس را به حضور یک ستاره تعیین کننده در تیم خود امیدوار کند. ستاره‌ای که البته دوباره بعد از آن مسابقه به نوعی از ترکیب خارج شده و دست گاریدو را نگرفته است.

در بازگشت به لیگ او در آخرین لحظات نیمه نخست بازی با آلومینیوم اراک مصدوم شد و همین مصدومیت کاری کرد تا او در دربی غایب باشد و حتی همراه تیمش به اراک نرود. پس از بازی استقلال نوبت به دیدار مقابل پاختاکور رسید. اورونوف ظاهراً مصدومیت را پشت سر گذاشته اما صد درصد مهیای بازی نبود و به همین خاطر تنها 21 دقیقه مقابل نماینده کشورش به میدان رفت که البته مشخص بود شرایطش صددرصد نیست. پنج روز بعد از آن در شرایطی که به نظر می‌رسید شرایط برای این بازیکن مهیا شده تا در ترکیب اصلی مقابل چادرملو بازی کند حین گرم کردن دوباره مصدوم شد و از ارنج بیرون رفت تا نگرانی‌ها درباره مصدومیت‌های متوالی او بیشتر شود.

اوستون در دوره حضورش در نوبهار دچار ویروس کرونا شده، از مصدومیت کمر رنج برده، انگشتش آسیب دیده و هر بار مدتی در بازی‌های تیمش غایب بوده اما حالا این سومین بار است که طی دو ماه اخیر در پرسپولیس آسیب می‌بیند. البته مصدومیت جدید این بازیکن از ناحیه کشاله ران پای راستش اتفاق افتاده و ربطی به مصدومیت‌های قبلی‌اش از ناحیه همسترینگ چه در پرسپولیس چه دوره بازی در ازبکستان ندارد اما به صورت کلی اورونوف از آن دست بازیکنانی است که در مسابقات پرفشار درصد احتمال مصدومیت‌شان بالا می‌رود.

در این فصل بار اول دوران مصدومیت این بازیکن 9 و بار دوم 10 روز طول کشید و حالا گفته می‌شود حداقل دو هفته دور از میدان خواهد بود که در این صورت دو بازی تیم ملی کشورش مقابل ایران و امارات را از دست خواهد داد اما نگرانی عمده غیبت احتمالی او در بازی حساس مقابل السد و الغرافه خواهد بود کما اینکه همین بازی چادرملو نشان داد پرسپولیس در فاز حمله چقدر به او وابسته است و بدون این بازیکن و البته مهره‌های خلاق دیگری مثل عالیشاه باید گره‌ها را با دندان باز کند.

اورونوف دیروز بدون اینکه فرصتی برای انجام MRI داشته باشد ایران را ترک کرد و حالا پرسپولیسی‌ها امیدوارند در بازگشت به ایران اخبار خوبی درباره او بشنوند چرا که حتی اگر بازی‌های داخلی را بدون او به نوعی از سر بگذرانند برای موفقیت در لیگ نخبگان بشدت نیازمند درخشش اوستون خواهند بود.

 

منبع ایران ورزشی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار