کدخبر : 13431 تاریخ انتشار :
A

هیروکی ایتو ستاره ژاپنی جدید بایرن‌مونیخ کیست؟

هیروکی ایتو ستاره ژاپنی جدید بایرن‌مونیخ کیست؟

هیروکی ایتو، مدافع اشتوتگارت، امروز با قراردادی 4 ساله به ارزش 30 میلیون یورو به بایرن مونیخ پیوست.

به گزارش ورزش ۳۶۰، باشگاه بایرن مونیخ از امضای قرارداد با هیروکی ایتو تا تابستان 2028 خبر داد. باوارایی‌ها با فعالسازی بند فسخ 30 میلیون یورویی قرارداد ایتو با اشتوتگارت این مدافع ژاپنی و چپ پا را به خدمت گرفتند. این مدافع 25 ساله که 18 بار برای تیم ملی ژاپن به میدان رفته، 97 بار برای اشتوتگارت بازی کرد.

هیروکی ایتو پس از رسمی شدن انتقالش گفت: «برای من افتخار بزرگی است که می‌توانم برای یکی از بزرگترین باشگاه‌های جهان بازی کنم. نام بایرن مونیخ در ژاپن شهرت خوبی دارد. من در اشتوتگارت تمام تلاشم را کردم و از این باشگاه سپاسگزارم. اکنون من مشتاقانه منتظر چالش جدید در مونیخ هستم و می‌خواهم سهمی در راه کسب عناوین زیاد بایرن داشته باشم. برای من، بایرن باشگاهی عالی است.»

مکس ایبرل، مدیر ورزشی بایرن، نیز گفت: «خوشحالیم که هیروکی ایتو را برای بایرن به خدمت گرفتیم. ما بازیکنان با انگیزه و گرسنه موفقیت می‌خواهیم تا انرژی جدیدی به ارمغان بیاورند و هیروکی همه چیزهایی را که ما می‌خواهیم، دارد. او بازیکنی است که چالش‌ها را می‌پذیرد، بر آنها غلبه می‌کند و به طور مداوم راه خود را رو به جلو باز می‌کند. او 25 ساله ولی بسیار باتجربه است. ایتو می‌تواند فشارها را تحمل کند و یک نیروی تقویتی واقعی برای ما خواهد بود.»

کریستوف فروند، رئیس بایرن، نیز گفت: «هیروکی ایتو در اشتوتگارت بازیکن قابل اعتمادی بود. او به طور مداوم بازی‌های سطح بالایی ارائه می‌کرد و بنابراین مورد توجه برخی از باشگاه‌های بزرگ خارجی نیز قرار گرفت. هیروکی قد بلند و تهاجمی است. او پای چپ قدرتمندی دارد و بازیساز متبحری است. او می‌تواند در سمت چپ دفاع یا در مرکز زمین بازی کند.»

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار