کدخبر : 21000 تاریخ انتشار :
A

کدام چهره‌ها در مراسم ختم پدر خداداد عزیزی شرکت کردند؟

کدام چهره‌ها در مراسم ختم پدر خداداد عزیزی شرکت کردند؟

مراسم هفتم پدر خداداد عزیزی پیشکسوت فوتبال کشورمان پنجشنبه ۲۲ شهریور ماه برگزار شد.

به گزارش ورزش 360، خداداد عزیزی پیشکسوت فوتبال کشورمان در غم از دست دادن پدر خود به سر می برد. یکی از مراسم‌های ترحیم محمدعلی عزیزی، پدر خداداد به همت هم‌تیمی‌هایش در سالیان 98 روز پنج‌شنبه ۲۲ شهریور ماه برگزار شد.

در این مراسم، چهره‌های بسیار زیادی از اهالی فوتبال حضور داشتند؛ علیرضا منصوریان، محمد خاکپور، علی‌اصغر مدیرروستا، حمید استیلی، پرویز برومند، مهدی تارتار، اسماعیل حلالی، مارکار آقاجانیان، ادموند بزیک، سهراب بختیاری‌زاده، افشین پیروانی و... ازجمله هم‌تیمی‌های او در گذشته بودند که برای عرض تسلیت به خداداد عزیزی در مسجد جامع شهرک غرب حضور یافتند.

علی پروین، حسن روشن، فرهاد کاظمی، همایون شاخری، حسین فرکی، بهنام ابوالقاسم‌پور، نادر فریادشیران، محمد جمعه‌ای، بهزاد غلامپور، محمدرضا مهدوی، مهدی هاشمی‌نسب، بهزاد داداش‌زاده حمید درخشان، مهدی عرب، جلال بشرزاد، محمد محمدی، احمدرضا دانا و ... هم ازجمله پیشکسوتانی بودند که در این مسجد حاضر شدند.

bsilyuvv

از بازیکنان نسل جدیدتر هم می‌توان به سید مهدی رحمتی، جواد نکونام، هاشم بیک‌زاده، عباس آقایی، رحمان رضایی، هادی شکوری، محمد نوری، علیرضا محمد و... اشاره کرد که درگذشت پدر خداداد عزیزی را به وی تسلیت گفتند.

داریوش مصطفی، محمد دادکان، عادل فردوسی پور، رضا درویش، هومن افاضلی، میرشاد ماجدی، علی خطیر، نصرالله خواجه‌گیری، هادی ساعی و... هم از جمله افراد مشهور دیگر بودند که در این مراسم حضور یافتند.

لازم به ذکر است مراسم سوم پدر خداداد عزیزی پیش از این در شهر مشهد برگزار شد. پدر خداداد چندی قبل به دلیل کهولت سن و مشکلات کلیوی در بیمارستان بستری و چهارشنبه شب به منزل منتقل شد اما صبح پنجشنبه هفته گذشته، جان به جان آفرین تسلیم کرد.

 

منبع خبر ورزشی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار