کدخبر : 21225 تاریخ انتشار :
A

آخرین وضعیت لیست آسیایی نمایندگان ایران

آخرین وضعیت لیست آسیایی نمایندگان ایران

چهار نماینده ایران در دو سطح رقابت باشگاهی طبق قوانین 5 روز تا زمان مسابقه برای به روز کردن لیست بازیکنان خود فرصت دارند.

به گزارش ورزش 360، رقابت‌های لیگ نخبگان و لیگ قهرمانان آسیا از چند روز دیگر به صورت رسمی آغاز می‌شود و فوتبال ایران در هر دو رقابت دو نماینده دارد. استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان به میدان خواهند رفت و تراکتور و سپاهان هم لیگ قهرمانان آسیا.

در روز نخست لیگ نخبگان یعنی 26 شهریورماه، پرسپولیس و استقلال به ترتیب مقابل الاهلی عربستان و الغرافه قطر قرار می‌گیرند و یک روز بعد هم سپاهان در اردن به مصاف الوحدات می‌رود. درنهایت چهارمین بازی نمایندگان ایران هم روز 28 شهریورماه در قطر برگزار می‌شود و اسکوچیچ و شاگردانش باید در قطر به مصاف الوکره بروند.

طبق قوانین مسئولان باشگاه‌های حاضر در رقابت‌های آسیایی باید 5 روز قبل از تاریخ مسابقه لیست نهایی خود را برای تایید به بخش مرتبط در کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کنند. این یعنی استقلال و پرسپولیس امروز باید نسبت به اعلام لیست نهایی خود اقدام کنند. برای سپاهان با توجه به اینکه 27 شهریورماه باید به مصاف نماینده اردن برود فرصت بیشتری وجود دارد و البته تراکتور هم تا روز جمعه زمان دارد تا لیست ارسالی قبلی خود را نهایی کند.

در این بین مهم‌ترین نگرانی باشگاه‌های ایرانی و به ویژه دو باشگاه استقلال و سپاهان ثبت قرارداد چند بازیکن کلیدی آنها است که در لیگ هم فرصت بازی به دست نیاورده‌اند.

باشگاه استقلال طی هفته‌های اخیر به شدت درگیر ماجراهای مربوط به فسخ قرارداد برخی بازیکنان نظیر مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان بوده و در اصفهان نیز دغدغه اصلی مدیران باشگاه پس از ساختن یک تیم مدعی گرفتن کارت بازی برای مهدی لیموچی، استیون انزونزی و بوبکر کامارا است که هنوز میسر نشده است.

در این شرایط باید دید مسئولان فدراسیون فوتبال ایران در مذاکره با نمایندگان باشگاه‌های آسیایی فوتبال ایران به چه نتیجه‌ و خروجی‌ای دست پیدا می‌کنند و باید دید آیا اجازه استفاده از این بازیکنان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و لیگ نخبگان با توجه به شرایط متفاوت برای رقابت در آسیا داده می شود یا خیر.

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار