کدخبر : 20983 تاریخ انتشار :
A

رونمایی از مبلغ قرارداد مهاجم خارجی پرسپولیس

رونمایی از مبلغ قرارداد مهاجم خارجی پرسپولیس

لوکاس ژائو جدیدترین خرید پرسپولیس است که برای عقد قرارداد رسمی به‌زودی راهی ایران خواهد شد.

به گزارش ورزش 360، روز گذشته که اکثر رسانه‌ها خبر از توافق قطعی پرسپولیس با امبایه نیانگ گران‌قیمت می‌دادند، پایگاه خبری فوتبالی به‌عنوان اولین رسانه خبر از توافق قرمزهای تهران با لوکاس ژائو داد.

ژائو سابقه حضور در فوتبال انگلیس، پرتغال، قطر و… را دارد و آمار گلزنی این بازیکن هم قابل توجه است.

باشگاه پرسپولیس طی چند روز با غول آنگولایی بر سر میز مذاکره نشست و درنهایت با قیمتی مناسب، موفق شد با این بازیکن به توافق برسد.

ژائو قرار است به‌زودی راهی ایران شود و در تمرینات پرسپولیس شرکت کند. طبق شنیده‌ها سبک بازی لوکاس توجه خوان کارلوس گاریدو را جلب کرده و این سرمربی اسپانیایی شخصا خواهان جذب چنین بازیکنی شده است.

طبق پیگیری‌های خبرنگار فوتبالی مشخص شد رقم قرارداد لوکاس ژائو برای یک‌فصل حضور در پرسپولیس، ۸۰۰ هزاردلار است که رقم معقول و منطقی به‌نظر می‌رسد.

پرسپولیس درحالی موفق شده با ژائو قرارداد خوبی امضا کند که برخی افراد به‌دنبال تحمیل امبایه نیانگ با رقم سنگین و شرایط عجیبی بودند که درنهایت رضا درویش از موضع خود کوتاه نیامد و با یک گزینه دیگر به‌توافق رسید.

باید منتظر ماند و دید این بازیکن که سبک مشابهی با شیخ دیاباته دارد، چه عملکردی را در لباس قرمزهای تهران ثبت می‌کند.

منبع فوتبالی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار