کدخبر : 21215 تاریخ انتشار :
A

تمرین مشترک تیم‌ملی با رقیبش قبل از جام‌جهانی پشت درهای بسته!

تمرین مشترک تیم‌ملی با رقیبش قبل از جام‌جهانی پشت درهای بسته!

تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند، فینالیست های جام ملت‌های آسیا 2024 در دیداری دوستانه و پشت درب های بسته به مصاف همدیگر رفتند.

به گزارش ورزش 360، تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند، فینالیست های جام ملت‌های آسیا 2024 ساعتی پیش در دیداری دوستانه و پشت درب های بسته به مصاف همدیگر رفتند و همچنین به صورت مشترک به تمرینات تاکتیکی پرداختند

ملی‌پوشان فوتسال ایران که روز گذشته به شهر بخارا میزبان مسابقات دور گروهی جام جهانی رسیدند، صبح امروز اولین جلسه تمرینی خود را پیش از نخستین جدال برابر ونزوئلا به صورت مشترک با شاگردان میگوئل رودریگز اسپانیایی انجام دادند و در دیداری کاملا دوستانه به مصاف همدیگر رفتند.

دو کشور که رابطه دوستانه‌ای در حوزه اجرایی فوتسال با یکدیگر دارند و آخرین بار در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ مقابل همدیگر قرار گرفته بودند که با قهرمانی تیم‌ملی ایران همراه بود، بر اساس تصمیم کادر فنی و به منظور آماده‌سازی و پیشگیری از احتمال مصدومیت در آستانه آغاز بازی‌ها به جای برگزاری مسابقه، کارهای‌ تاکتیکی مشترکی چون پاورپلی، دیداری تمرینی ۳۰ دقیقه‌ای و ... را انجام دادند.

تیم ملی فوتسال تایلند در گروه دوم جام جهانی با تیم‌های برزیل، کراواسی و کوبا برای راهیابی به دور بعدی رقابت خواهد کرد. نکته جالب و مهم این است که در صورت صعود هر دو تیم به عنوان تیم دوم گروه خود، در مرحله حذفی نیز به یکدیگر برخورد می‌کنند.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار