کدخبر : 11997 تاریخ انتشار :
A

کتک زدن بازیکن سابق لیگ برتر در رستوران!

کتک زدن بازیکن سابق لیگ برتر در رستوران!

فیلیپ کرووینوویچ، بازیکن ۲۸ ساله کروات که سابقه بازی در لیگ برتر انگلیس را دارد در یک رستوران مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

به گزارش ورزش 360، پس از پیروزی ۵-۲ هایدوک اسپلیت مقابل لوکوموتیوا که با حضور ۹۰ دقیقه‌ای کرووینویچ همراه بود، بازیکنان تیم برنده برای جشن به رستوران رفتند و در آنجا اتفاق عجیبی رخ داد.

به گفته منابع کروات، تنها چند ساعت پس از پیروزی ۵-۲، کرووینویچ که با تیمش در رستوران در حال جشن گرفتن نمایش خوب‌شان بودند، مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

به گفته شاهدان، سه مرد که هویت آنها نامشخص است، در توالت رستوران به هافبک ۲۸ ساله حمله کردند. آنها او را به زمین زدند و چند دقیقه با مشت به صورت و شکم این بازیکن کوبیدند و پس از زخمی کردن او، پا به فرار گذاشتند.

پلیس در پایتخت کرواسی به کمک گزارش‌ها و اطلاعات رسانه‌های مختلف، در حال تحقیق در مورد این اتفاق عجیب است. باشگاه هایدوک هم در واکنش به حمله به بازیکنش بیانیه‌ای صادر کرده است.

در این بیانیه آمده است: «فیلیپ کرووینوویچ توسط یک گروه از هواداران رقیب مورد حمله قرار گرفته است. او پس از ترک استادیوم مورد ضرب و شتم قرار گرفته و تنها دلیل این اتفاق این بود که او بازیکن هایدوک است. ما از بازیکنان‌مان حمایت می‌کنیم و تا زمان مشخص شدن تکلیف پرونده، آن را پیگیری خواهیم کرد.»

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار