کدخبر : 23007 تاریخ انتشار :
A

مارکو اورلیو: گل گهر را دور از دروازه خودمان نگه داشتیم

مارکو اورلیو: گل گهر را دور از دروازه خودمان نگه داشتیم

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد می‌گوید علی‌رغم خلق موقعیت‌های بسیار زیاد تیمش نتوانست گل گهر سیرجان را شکست دهد و کسب یک امتیاز را ارزشمند می‌داند.

به گزارش ورزش 360 مارکو اورلیو پس از تساوی بدون گل تیمش برابر گل گهر سیرجان در نشست خبری، اظهار کرد: قبل از هر چیزی می‌خواهم به هواداران تیمم تبریک بگویم که در ورزشگاه حضور داشتند و بسیار خوب و مودبانه فقط تیم خیبر را تشویق کردند. نتیجه مورد انتظارمان را نگرفتیم زیرا برای بردن وارد زمین شدیم.

 او ادامه داد: بازی را هجومی شروع کردیم ولی باید در نظر داشت که تیم گل گهر در این فصل تنها یک گل دریافت کرده است. حریف یک سیستم دفاعی بسیار قوی دارد و ما نیز یکسری استراتژی به کار بردیم تا بتوانیم سیستم دفاعی آن ها را بشکنیم. شانس‌های زیادی خلق کردیم تا گل بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد گفت: تیم گل گهر را دور از دروازه خودمان نگه داشتیم و نگذاشتیم به دروازه‌مان نزدیک شوند. مخصوصاً در نیمه دوم که حتی نتوانستند از خط نیمه عبور کنند و در نیمه دوم نیز نتوانستند خطری روی تیم ما ایجاد کنند. البته گرفتن هر امتیاز در لیگ برتر بسیار مهم است و ما ارزش این یک امتیاز را که امروز کسب کردیم می‌دانیم.

این سرمربی برزیلی بیان کرد: در مقایسه با بازی مقابل آلومینیوم کیفیت بهتری از خودمان نشان دادیم؛ دو هفته فرصت داریم تا کیفیت خود را برای بازی با چادرملو بهتر کنیم. می‌خواهیم در لیگ برتر بهترین کیفیت را از خیبر نشان دهیم. در این دو هفته بازیکنان مصدوم به تیم اضافه می‌شوند و می‌توانند ما را در بازی با چادرلو کمک کنند.

اورلیو گفت: به هر حال ما مقابل گل گهر بهتر بودیم ولی نتوانستیم این بهتر بودن را با گلزنی نشان دهیم. بازی به بازی بهتر می‌شویم و در هفته‌های پیش رو قطعاً خیبر بهتری را خواهید دید.

او درباره جذب بازیکن نیز عنوان کرد: الان بسیار سخت است که یک بازیکن با کیفیت به تیم اضافه شود اما مدیریت باشگاه سعی می کند و سخت به دنبال جذب بازیکن با کیفیت و اضافه شدن آن به تیم است.

 

منبع ايسنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار