کدخبر : 22989 تاریخ انتشار :
A

میودراگ بوژوویچ: باید بتوانیم در ورزشگاه خانگی خودمان تمرین کنیم

میودراگ بوژوویچ: باید بتوانیم در ورزشگاه خانگی خودمان تمرین کنیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: فردا با یکی از بهترین تیم‌های ایران بازی داریم.

به گزارش ورزش 360 میودراگ بوژوویچ در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان، اظهارکرد: امیدوارم فردا بهترین نمایش خودمان را مقابل سپاهان ارائه دهیم. فردا مقابل یکی از بهترین تیم‌های ایران بازی داریم. سپاهان تیمی است که در هر پستی ۲ بازیکن با کیفیت دارد و یقیناً امسال یکی از بهترین مدعیان برای کسب عنوان قهرمانی است. 

او ادامه داد: بازی با سپاهان برای ما فرصت بسیار خوبی است که خودمان را با چنین سطحی محک بزنیم و ببینیم جایگاهمان کجا قرار می‌گیرد. امیدوارم فردا بهترین نمایش خودمان را مقابل بهترین تیم ایران ارائه دهیم و با کمی چاشنی شانس صاحب امتیاز هم شویم. 

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: نمی‌دانم حق داریم یا نداریم ولی باید بتوانیم در ورزشگاه خانگی خودمان تمرین کنیم. البته امروز یک تمرین پیش از بازی را در ورزشگاه غدیر برگزار خواهیم کرد ولی فکر می‌کنم یک جلسه تمرین در این ورزشگاه کافی نیست. در زمین‌هایی که کیفیت لازم را ندارند نمی‌توانیم آنطور تمرین کنیم که باید در ورزشگاه غدیر تمرین کنیم. به هر حال این موضوعی است که باید با آن بسازیم و تا آنجا که بتوانیم خودمان را با شرایط وفق دهیم. 

او بیان کرد: مشکلاتی وجود دارد اما باشگاه تلاش می‌کند شرایطی را فراهم کند که مشکلاتمان رفع شوند. 

بوژوویچ در پاسخ به این سوال که آیا از مدافع یونانی خود راضی هستید؟ گفت: این مدافع تاکنون شانس واقعی برای بازی کردن به دست نیاورده است. مدافع خارجی خیلی دیر به تیم ما اضافه شد و فرصت کافی برای آمادگی کامل را نداشته است ولی ما روی این بازیکن حساب می‌کنیم و یقیناً از او استفاده خواهیم کرد. خوشبختانه آرام عباسی و حسینی در فرم ایده‌آل قرار دارند. 

 

منبع ايسنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار