کدخبر : 22994 تاریخ انتشار :
A

بارسلونا با جیب خالی به دنبال ارلینگ هالند!

بارسلونا با جیب خالی به دنبال ارلینگ هالند!

تهران- ایرنا- با توجه به اینکه ستاره نروژی تیم فوتبال منچسترسیتی یکی از اهداف بارسلونا برای تابستان فصل آینده است، سیتیزن‌ها برای جلوگیری از این انتقال، به دنبال تمدید قرارداد با مهاجم‌ گلزن‌شان هستند.

به گزارش ورزش 360 جولان ارلینگ هالند در منچسترسیتی، سبب شده است تا خیلی از تیم‌های سرشناس چشم طمع به جذب او داشته باشند. گلزنی این مهاجم نروژی از زمان ورود به ورزشگاه اتحاد با قراردادی ۵۱.۲ میلیون پوندی در سال ۲۰۲۲ بی‌نظیر بوده است. این بازیکن ۲۴ ساله در راه کسب ۲ عنوان لیگ برتر و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، تنها در ۱۰۷ بازی، ۱۰۱ گل برای سیتی به ثمر رسانده است.

نشریه اسپورت اسپانیا خبر داد که بارسلونا دنبال تشکیل تیمی است که بتواند با سرمربیگری هانسی فلیک بر لالیگا مسلط شود و در این راستا جذب ستاره سیتی در تابستان سال آینده به اولویت اصلی آبی‌اناری‎‌ها تبدیل شده است.

بدیهی است که سیتی تمایلی به فروش ندارد و قرارداد هالند تا سال ۲۰۲۷ منقضی نمی‌شود. با این حال، همانطور که توسط Mirror Football فاش شد، یک بند آزادسازی در تابستان فعال شده است که یک باشگاه خارجی را قادر می‌سازد تا هالند را با ۱۷۵ میلیون پوند به خدمت بگیرد. این رقم نیز هر فصل که به پایان قرارداد هالند نزدیک می‌شود، کاهش می‌یابد و سیتی به طور فزاینده‌ای برابر علاقه تیم‌های دیگر آسیب‌پذیر می‌شود.

گرچه ممکن است تردیدهایی وجود داشته باشد که آیا بارسلونا با توجه به مسائل مالی اخیرش موقعیت مالی لازم برای دستیابی به هالند را دارد. با این حال سیتی حل و فصل وضعیت قرارداد هالند را در اولویت قرار داده است. در ماه ژوئن، سیتی تمایل خود را برای امضای قرارداد جدید با بهترین گلزن لیگ برتر ابراز کرد. البته سیتیزن‌ها ممکن است از تمایل هالند برای تمدید قراردادش ناامید شده باشند، به خصوص که پدر هالند به پسرش پیشنهاد کرده است در یک تیم بیشتر از سه یا چهار سال بازی نکند.

پدر هالند که در مستند «هالند: تصمیم بزرگ» صحبت می‌کرد، گفت: من فکر می‌کنم ارلینگ می‌خواهد توانایی‌های خود را در تمام لیگ‌ها ثابت کند. پس حداکثر سه یا چهار سال در آنجا (منچستر سیتی) بماند. او می‌تواند مثلا ۲ سال و نیم در آلمان، ۲ سال و نیم در انگلیس و سپس در اسپانیا، ایتالیا، فرانسه باشد، اینطور نیست؟!

با این حال اگر انتقال هالند به بارسلونا به نتیجه نرسد، باشگاه کاتالان برنامه‌های جایگزین دارد و پروسه جذب نیمار، ستاره سابق بارسا در حال بررسی است. قرارداد این بازیکن برزیلی با الهلال در پایان این فصل به پایان می‌رسد و نیمار به عنوان بازیکن آزاد گزینه مقرون به صرفه‌تری است. گفته می‌شود که این بازیکن ۳۲ ساله آرزوی حضور در جام جهانی ۲۰۲۶ را دارد و ستاره سابق پاری‌سن‌ژرمن در آستانه بازگشت ‌به میادین پس از مصدومیت رباط صلیبی است. البته نیمار از سوی تیم برزیلی فلامنگو نیز پیشنهاد دریافت کرده است.

 

منبع ایرنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار